Technologické řešení cementobetonového povrchu modernizované dálnice D1
V letošním roce pokračuje opravou několika úseků ambiciózní projekt modernizace naší nejstarší dálnice D1. Práce byly zahájeny již..
Splnění termínu dokončení modernizace D1 netrpělivě očekává celá motoristická veřejnost.
Modernizace naší nejstarší a nejvytíženější dálniční komunikace D1 byla zahájena v roce 2013. Po řadě diskuzí a průtahů se přece..
Západní obchvat Sokolov, Svatava
Stavba západního obchvatu Sokolova je prováděna v rámci programu zahlazování ekologických škod, financována Ministerstvem financí České..
MOTA-ENGIL CENTRAL EUROPE KLÍČOVÝ HRÁČ VE STŘEDNÍ EVROPĚ
Skupina Mota-Engil zahájila svou činnost ve střední Evropě v roce 1997 uzavřením dvou smluv v Polsku a to na výstavbu a obnovu 142..
Silniční most na III/4206 v Pouzdřanech
Most na silnici III. třídy č. 4206 přes elektrifikovanou železniční trať SŽDC spojuje obec Pouzdřany s okolními obcemi a umožňuje..
Silnice I/11 Oldřichovice – Bystřice
Jedná se o novostavbu silnice I. třídy na úseku Český Těšín – Mosty u Jablunkova o čtyřech jízdních pruzích kategorie S 24,5/100..
Odstranění propadu rychlosti na trati Brno - Uherské Hradiště
Mimo hlavní železniční koridory se v současné době do středobodu pozornosti dostávají i železniční tratě regionálního významu...
Čtyřicet let bludných proudů ve stavebnictví
V současné době při návrhu a realizaci staveb dbáme na zajištění maximální životnosti staveb a projektant, zhotovitel i investor se..
Metrostav a jeho partneři mohou začít modernizaci další části dálnice D1
Již za několik dnů by měla začít modernizace zhruba pětikilometrového úseku dálnice D1 mezi Hvězdonicemi a Ostředkem za zhruba 550..
REPONT letos slaví 10. výročí založení
Společnost REPONT s. r. o. byla založena v roce 2005 jako malá regionální firma, jejíž zaměření na výstavbu a rekonstrukce mostů..
Tři stavby železničního uzlu Plzeň
Od zpracování přípravné dokumentace stavby „Uzel Plzeň“ z roku 2007 uběhla již řada let. Následné období zdánlivé nečinnosti..
Modernizace dálnice D1 úsek 09 - EXIT 66 Loket - EXIT 75 Hořice
Z důvodu své složitosti i vlivu na dopravu v celé zemi je modernizace dálnice D1 už druhým rokem bezkonkurenčně nejsledovanější..
Poděbrady – přemostění trati ČD
SMP CZ je stavební společnost působící v České a Slovenské republice, která je součástí světového koncernu VINCI se sídlem..
Splnění termínu dokončení modernizace D1 netrpělivě očekává celá motoristická veřejnost
Modernizace naší nejstarší a nejvytíženější dálniční komunikace D1 byla zahájena v roce 2013. Po řadě diskuzí a průtahů se přece..
Dřevo jako stavební materiál 21. století
Trutnovská firma KASPER CZ patří mezi přední české výrobce dřevěných konstrukcí se specializací na výrobu dřevěných nosných..