Snížení tepelné zátěže měst - řešení leží na silnici
Změny klimatu přinesly v posledních dekádách několik negativních jevů spojených s nárůstem průměrné roční teploty. Jedním z nich je..
EUROVIA CS rekonstruuje jednu z nejstarších tramvajových tratí v Olomouci
říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny Ing. Miroslav Lajda ze společnosti Eurovia CS, a. s.
SILNICE.CZ disponuje technologií roztápění asfaltu a mobilní emulgační stanicí
SILNICE.CZ s.r.o. vznikla v Krnově roce 2003 jako malá firma. Podnikání zahájila tím, že vybudovala svou emulgační stanici a začala..
Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, Louky nad Olší – Karviná, most v km 332,420
Most je situován v mezistaničním úseku Louky nad Olší - Karviná a převádí dvě koleje přes řeku Olši a její bermy. Původní mostní..
Jsme ve vlaku a vyrážíme směr Ostrava. Kabely pro kolejová vozidla made by Lapp!
Po úspěšném představení portfolia kabelů a konektorů pro odvětví železniční dopravy na mezinárodním veletrhu dopravní techniky..
Výstavba nejdelších železničních tunelů v ČR Ejpovice spěje do finále
Výstavba železničních tunelů Ejpovice budí zasloužený zájem nejširší odborné i laické veřejnosti. Není divu. Stavba je totiž..
Na Slovensku byla podepsána smlouva na výstavbu úseku dálnice D1 Prešov západ – Prešov jih
Obyvatelé Prešova si konečně vydechnou. Slavnostním podpisem smlouvy dnes odstartovala výstavba jihozápadního obchvatu města Prešov...
Skupina EUROVIA CS si udržela rentabilitu i v roce 2016
Konsolidovaný obrat stavební Skupiny EUROVIA CS dosáhl v minulém roce 13,4 mld. Kč. Společnosti se zároveň podařilo udržet rentabilitu..
EUROVIA CS zahájila výstavbu dálnice D3 úseku Ševětín – Borek
Ve středu 15. března stavební skupina EUROVIA CS slavnostně odstartovala výstavbu nového úseku dálnice D3 na trase Ševětín – Borek...
Začíná další stavba v železničním uzlu Plzeň. Opraví se i mosty přes Mikulášskou ulici.
Poklepem na železniční kolejnici byla slavnostně zahájena další etapa modernizace plzeňského hlavního nádraží za účasti zástupců..
Most v km 80,930 trati Hohenau (ÖBB) – Přerov rekonstruovala Firesta a. s.
Předmětem rekonstrukce mostu bylo odstranění technického stavu mostu a zajištění požadované traťové rychlosti 160 km/hod. Nosná..
Viktorie pod vedením Metrostav a. s. pokořila metu 1000 metrů
Již 1008 metrů severní tunelové trouby železničního tunelu Ejpovice vyrazili v polovině prosince raziči akciové společnosti Metrostav...
Cementobetonové kryty vozovek v tunelech
Cementobetonové kryty vozovek jsou ideální konstrukční vrstvou pro vysoce zatížené komunikace. Vyznačují se vysokou odolností proti..
Prioritou je pro nás zprovoznění námi budovaného úseku D3 v plánovaném termínu
říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny hlavní stavbyvedoucí výstavby úseku D3 Borek – Úsilné ze společnosti Eurovia CS,..
Celková přestavba a rozšíření Ústřední čistírny odpadních vod na Císařském ostrově v Praze
Etapa 001 - Nová vodní linka. Účelem projektu je zajistit významu města odpovídající úroveň čištění odpadních vod v souladu s normou..