Hledaný výraz: Bednění
ČLÁNKY

Tradičně netradiční RD v Klínci
Tradice v novém – inspirace tradiční skandinávskou architekturou i roubenkami z podještědí, kombinující klasickou zděnou technologii suterénu zapuštěného do terénu s nízkoenergetickou montovanou stavbou přízemí systémem LindabConstruline – to je nově..

Kaple sv. Václava ze 14. st. je nyní chráněna membránou DuPont™ Tyvek® Metal
Při rekonstrukci památek je třeba postupovat velmi opatrně a s respektem. Každá památka v sobě snoubí bohatou historii, jedinečné architektonické řešení a je zhmotněním duchovního bohatství země.

„Stavíme Váš svět“
„Naším cílem je i nadále zůstat na dobytých pozicích a svou stabilitou zajistit našim zákazníkům jistotu splnění jejich představ o nejvyšší kvalitě stavebního díla a obchodního vztahu.

Rekonstrukce nalehko
Při celkové rekonstrukci staré chalupy v Rokytnici nad Jizerou došlo také na střechu a okapový systém. Původní eternitové šablony již pomalu dosloužily a majitel byl tak postaven před nevyhnutelnou otázku „ co se střechou?“

Nová lávka pro pěší přes řeku Bílinu ve městě Bílina
Společnost Paschal s.r.o. jako součást nadnárodní skupiny Paschal Group se od r. 1994, kdy byla založena, zabývá pronájmem a prodejem bednících systémů pro monolitické konstrukce pro veškeré oblasti stavební výroby, počínaje bytovou a administrativní..

Optimalizace dodávek geodetických prací a přínos nových technologií
Současná situace na stavebním trhu, zejména v oblasti výstavby dopravní infrastruktury, nutí všechny zainteresované subjekty provádět optimalizační opatření. Hledání úspor ale nemusí jednoznačně znamenat krok zpět. Právě naopak, tato situace vyzývá..

Vstup systémů Freyssinet na český trh
Každý, kdo má v této republice něco společného s mosty, si jistě při vyslovení jména francouzské firmy Freyssinet vybaví světoznámý předpínací systém a určitě i mnoho mostních děl, na kterých se tato firma podílela.

Rekonstrukce mostu přes trať ČD u Metalu v Trmicích
Původní most přes trať SŽDC byl ve velmi špatném technickém stavu. V poslední době byl uzavřen pro veškerou silniční dopravu a sloužil pouze pro pěší provoz. Stavba se vyznačuje velmi výrazným prostorovým omezením.

Mosty na silničním obchvatu Moravských Budějovic realizované společností JHP spol. s r.o.
V květnu roku 2008 byla zahájena dlouhodobě plánovaná výstavba obchvatu silnice I/38 kolem města Moravské Budějovice. Základní stavební část tvořila hlavní trasa silnice I/38 o délce 6,352 km s pěti mostními objekty.

Most na silnici I/67 v km 0,360 Bohumín - výsun nosné konstrukce mostu
V rámci stavby Silnice I/67 Skřečoň – Bohumín, obchvat probíhá výstavba zavěšeného mostu o třech polích přes Bohumínskou stružku, železniční trať a ul. Jana Palacha. Nosná konstrukce mostu je tvořena dvěma hlavními ocelovými spojitými nosníky..