SPONZOROVANÉ ODKAZY
Hledaný výraz: Dopravní stavby
ČLÁNKY

Výstavba nejdelších železničních tunelů v ČR Ejpovice spěje do finále
Výstavba železničních tunelů Ejpovice budí zasloužený zájem nejširší odborné i laické veřejnosti. Není divu. Stavba je totiž technickým unikátem a drží hned několik primátů.

Na Slovensku byla podepsána smlouva na výstavbu úseku dálnice D1 Prešov západ – Prešov jih
Obyvatelé Prešova si konečně vydechnou. Slavnostním podpisem smlouvy dnes odstartovala výstavba jihozápadního obchvatu města Prešov. Téměř osmikilometrový úsek dálnice D1 bude vybudovaný do roku 2021. Postaví jej sdružení firem pod vedením Skupiny EUROVIA CS..

Skupina EUROVIA CS si udržela rentabilitu i v roce 2016
Konsolidovaný obrat stavební Skupiny EUROVIA CS dosáhl v minulém roce 13,4 mld. Kč. Společnosti se zároveň podařilo udržet rentabilitu tržeb na 4,9 %. K poslednímu dni v prosinci 2016 zaměstnávala skupina EUROVIA CS celkem 2 833 osob. Proinvestovala do nových..

EUROVIA CS zahájila výstavbu dálnice D3 úseku Ševětín – Borek
Ve středu 15. března stavební skupina EUROVIA CS slavnostně odstartovala výstavbu nového úseku dálnice D3 na trase Ševětín – Borek. Práce na 10 km dlouhého úseku by měla trvat 48 měsíců. Investorem projektu za 933 mil. korun je Ředitelství silnic a dálnic..

Začíná další stavba v železničním uzlu Plzeň. Opraví se i mosty přes Mikulášskou ulici.
Poklepem na železniční kolejnici byla slavnostně zahájena další etapa modernizace plzeňského hlavního nádraží za účasti zástupců hlavního investora Správy železniční dopravní cesty (SŽDC), spoluinvestora statutárního města Plzeň, zástupců..

Viktorie pod vedením Metrostav a. s. pokořila metu 1000 metrů
Již 1008 metrů severní tunelové trouby železničního tunelu Ejpovice vyrazili v polovině prosince raziči akciové společnosti Metrostav. Toto podzemní dílo, které je nejdůležitější částí rekonstrukce trati v úseku Rokycany – Plzeň, měří 4150 m a..

Most v km 80,930 trati Hohenau (ÖBB) – Přerov rekonstruovala Firesta a. s.
Předmětem rekonstrukce mostu bylo odstranění technického stavu mostu a zajištění požadované traťové rychlosti 160 km/hod. Nosná konstrukce nebyla v technicky dobrém stavu – již návrh nosné konstrukce byl nevhodný (ve své době byla konstrukce prototyp). V..

Příprava Elektrizace trati č. 290 Olomouc – Šumperk
Projektová, inženýrská a konzultační společnost MORAVIA CONSULT Olomouc a. s. v současnosti připravuje projektovou dokumentaci záměru elektrizace trati č. 290 Olomouc – Šternberk – Uničov – Šumperk. Jedná se o jeden z nejrozsáhlejších projektů..

Návrh technologií výstavby mostů a jejich optimalizace
V současnosti je stále většina veřejných zakázek pro výběr zhotovitele inženýrských staveb a klíčové dopravní infrastruktury soutěžena s rozhodujícím kritériem nejnižší ceny nabídky. Tento stav vede nejen v inženýrském stavitelství..

Proces EIA u staveb schválených podle zákona č. 244/92 Sb. je na kritické cestě přípravy
ŘSD ČR s horizontem ukončení jejich realizace do roku 2023 (N+3). Během loňského a počátkem letošního roku naplno vykrystalizovaly neshody mezi EK a českým státem. Podstatou neshod vlekoucích se prakticky od vstupu ČR do EU není obsahová náplň problematiky..