SPONZOROVANÉ ODKAZY
Hledaný výraz: Podzemní stavby
ČLÁNKY

Metrostav staví více zajímavých zakázek u nás doma i v zahraničí
Říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny obchodní ředitel Metrostavu Ing. Karel Volf, MBA. Stavební společnost Metrostav a. s. patří dlouhodobě mezi klíčové stavební společnosti. Působí na trzích u nás doma i v zahraničí. V posledních..

Monolitické konstrukce ve společnosti POHL cz, a. s.
Společnost POHL cz, a. s. existuje na stavebním trhu v různých právních formách již 28 let. Od svého vzniku byla hlavní filozofií společnosti snaha o provádění velké části prací vlastními pracovníky, vybavením a mechanizací.

Společnost Čermák a Hrachovec realizuje největší tunelovou stavbu své historie
Společnost Čermák a Hrachovec patří mezi nejvýznamnější stavební společnosti v pražském regionu, které se úzce specializují na výstavbu inženýrských sítí, zejména pak vodovodů a kanalizací.

Na rekonstrukci kanalizačního sběrače Nad Novou Libní se podílí firma Čermák a Hrachovec
V letních měsících loňského roku byla zahájena rozsáhlá rekonstrukce kanalizačního sběrače v ulici Nad Novou Libní v Praze. Akce, která si vyžádá investiční náklady ve výši cca 85 mil. Kč je nyní v plném proudu. Generálním dodavatelem akce je..

Výstavba nejdelších železničních tunelů v ČR Ejpovice spěje do finále
Výstavba železničních tunelů Ejpovice budí zasloužený zájem nejširší odborné i laické veřejnosti. Není divu. Stavba je totiž technickým unikátem a drží hned několik primátů.

Viktorie pod vedením Metrostav a. s. pokořila metu 1000 metrů
Již 1008 metrů severní tunelové trouby železničního tunelu Ejpovice vyrazili v polovině prosince raziči akciové společnosti Metrostav. Toto podzemní dílo, které je nejdůležitější částí rekonstrukce trati v úseku Rokycany – Plzeň, měří 4150 m a..

Získané zkušenosti jsme připraveni využít při realizaci dalších náročných projektů
říká ředitel výstavby tunelů Ejpovice, Ing. Tomáš Kohout z Metrostav a. s. Rozvoj železniční dopravy v ČR vychází zejména ze dvou základních aspektů. Prvním z nich je dosažení kompatibility a propojení naší železniční sítě s dalšími zeměmi..

Po 500 dnech a 4 kilometrech tunelovací stroj Viktorie opět na denním světle
Prorážkou do portálu těsně před plzeňskou čtvrtí Doubravka končí ražby více než čtyřkilometrové jižní trouby tunelu Ejpovice. Po téměř rok a půl trvající práci pod zemí se tunelovací stroj Viktorie podíval alespoň částečně na denní světlo.

Tvrdou prací se nám podařilo získat obyvatele Varšavy zcela na naši stranu
říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny ředitel divize 4 Metrostav a.s., Ing. Josef Neuwirth

Metrostav generálním partnerem Handy cyklo maratonu
Unikátní projekt Handy cyklo maraton, nejdelší cyklistický maraton ve střední Evropě, v letošním roce ponese jméno Metrostavu. Vyplývá to ze smlouvy o generálním partnerství na rok 2016, kterou podepsali v minulých dnech Jiří Bělohlav, prezident Skupiny..