SPONZOROVANÉ ODKAZY
Hledaný výraz: Podzemní stavby
ČLÁNKY

Strašák jménem "Vícepráce"
Vícepráce jsou v souvislosti s veřejnými zakázkami stále častěji zmiňovány jako největší zlo českého stavebnictví. Pro velkou část laické veřejnosti jsou „vícepráce“ a „změny během výstavby“ okrádáním státu. Jsou stavitelé silnic a dálnic..

Klíčové stavby v Praze stojí. Pomyslný míček je na straně magistrátu.
Tunel Blanka je svým rozsahem i technickou náročností největší tunelovou stavbou v Evropě. Jen pro zajímavost měří 6382 metrů a vede od křižovatky Malovanka u severního portálu Strahovského tunelu ke křižovatce v Praze - Troji. Zde plynule navazuje na nově..

Tunel Blanka má již asfaltový povrch
V dubnu 2013 byla zahájena pokládka asfaltových vrstev v tunelovém komplexu Blanka. Dokončení asfaltových vrstev se předpokládá v lednu 2014. Tunelový komplex Blanka je v současné době největší podzemní stavbou budovanou v České republice. Rozsah celé..

Bezvýkopové technologie? Ano, to je řešení
Naše společnost TALPA – RPF se zabývá bezvýkopovými technologiemi a jejich využitím pro výstavbu inženýrských sítí déle než dvacet let. K této činnosti se postupem let přidaly průmyslová ekologie a čištění kontaminovaných zemin a podzemních vod,..

Rekonstrukce tratě Praha - Smíchov - Rudná u Prahy - Beroun
Velké železniční projekty obsahují rozsáhlé přeložky tratí, zdvoukolejnění, nové tunely nebo dlouhé mosty. V České republice se jedná převážně o úseky tranzitních železničních koridorů. Ty však tvoří jen malý podíl z celkové délky..

V roce 2016 bude cesta vlakem z Rokycan do Plzně kratší a rychlejší
Ten, kdo se v uplynulém období rozhodl jet vlakem, nám dá jistě za pravdu, že úroveň cestování po železnici se u nás výrazně zvýšila. Lepší je kvalita služeb na samotných nádražích, širší a četnější je nabídka spojů do různých částí ČR..

Vodohospodářský projekt Kutnohorsko – Čáslavsko bude sloužit regionu dlouhá léta
říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny Ing. Michal Beňák,
manažer projektu ze společnosti Skanska a.s.

Tunely Dobrovského v Brně - monitoring v průběhu výstavby
Tunely Dobrovského, jinak rovněž známé pod označením Královopolské tunely, byly dne 31. 8. 2012 slavnostně otevřeny a zprovozněny k předčasnému užívání a staly se součástí tzv. Velkého městského okruhu – VMO Brno.

OŘ Metrostav a.s. Milan Veselský říká: Bez dlouhodobé perspektivy to ve stavebnictví nejde
Stavby jakými jsou metro, mosty, tunely, ale také byty či nemocnice, denně zkvalitňují život miliónů lidí. Potvrdili by vám to jistě i ti, kteří kdysi dojížděli do centra Prahy tramvají či autobusy s nutností několika přestupů, a dnes se pouze zanoří..

Novou trasu metra si přišlo prohlédnout 17 500 návštěvníků
Lidé už se nemohou dočkat prodloužení linky A pražského metra z Dejvické do Motola. Potvrdila to vysoká účast na sobotním dni otevřených dveří, který poprvé veřejně představil podstatnou část nově budovaných traťových tunelů a stanic.