SPONZOROVANÉ ODKAZY
Hledaný výraz: Dopravní stavby
ČLÁNKY

Náročná rekonstrukce mostu na tahu Mikulov-Vídeň u Pasohlávek na silnici I/52
Společnost FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a. s., spolu s EUROVIA CS a. s., realizovala zakázku na rekonstrukci mostu v blízkosti obce Pasohlávky včetně opravy objízdných tras, které převáděly tranzitní dopravu po dobu uzavírky mostu. Silnice I/52 je..

Unikátní kamenný most na zdymadle v Hoříně má za sebou první oficiální zdvih
Přestože s hořínským zdvižným mostem pohybují stavbaři Metrostavu již několik týdnů kvůli stavební logistice a nejrůznějším testům, uprostřed dubna šlo o mimořádnou chvíli. Okamžik, na který se čekalo dva roky od zahájení výstavby. Proběhl první..

Do Máchova kraje z Doks do Dubé se nově dostanete po zrekonstruované silnici
Společnost Silnice Žáček zrekonstruovala komunikaci Doksy–Dubá

Comeback pod Beskydy aneb Colas postaví další úsek D48
Colas CZ postaví další úsek dálnice D48

SUDOP Brno projektuje železniční trať Brno-Maloměřice – Adamov – Blansko
Železniční trať Brno-Maloměřice – Adamov – Blansko je dvoukolejná celostátní dráha, která je součástí tratě č. 26 Brno – Česká Třebová. Výstavba tratě začala v roce 1843 u Obřan. Na úseku mezi Brnem a Blanskem bylo kvůli nesnadnému terénu..

Skupina SMP dosáhla v roce 2020 i přes složité období covidu výborných výsledků
Skupinu SMP tvoří osm společností z České republiky, Slovenska a Německa: SMP CZ, a. s., Průmstav, a. s., Arko Technology, a.s., SMS, a. s., Freyssinet CS, a. s., Prefa Pro, a. s., OK Třebestovice, a. s., a Via Structure GmbH. Skupina se zaměřuje..

Příběh o motýlech, mravencích a retenční nádrži aneb modrásek bahenní vs. krvavec toten
Většině projektantů se určitě zdá, že navrhnout osetí nově vzniklých zemních ploch liniových staveb je jednoduchá záležitost, prostě běžná rutina. Že to tak vždy není, jsme se přesvědčili při zpracování RDS stavby dálnice D3 v úseku Hodějovice..

Náročná realizace obchvatu Frýdku-Místku vyžaduje zkušenosti a flexibilní přístup
II. etapa obchvatu Frýdku-Místku byla slavnostně zahájena v září 2019. Obchvat je součástí dálnice D48 vedoucí k polským hranicím. Intenzivní práce na stavbě se nezastavily ani letos v zimě.
Realizovaný úsek v délce 4,316 km je náročným stavebním..

Po modernizované dálnici D1 se první řidiči projedou na začátku října, říká Karel Havlíček
Kvalita, hustota a technická úroveň dopravní infrastruktury do značné míry odráží vyspělost společnosti i obyvatel země, v níž se pohybujeme. Ne jinak je tomu v případě České republiky. Ta se v uplynulých letech stala členem Evropské unie i NATO a..

Metrostav Infrastructure provádí unikátní nepřetržitou betonáž na D1, za 8 dnů 8 kilometrů
Stavební společnost Metrostav Infrastructure zahájila na konci dubna rozsáhlou kontinuální betonáž na dálnici D1 v modernizovaném úseku 23 mezi Devíti kříži a Ostrovačicemi. V pravém jízdním pásu ve směru z Prahy do Brna položí finišer za 8 dnů 8..