Technicky vyspělá kabina modelů DX140W-7 a DX160W-7 vyniká prostorností a ergonomií, čímž posouvá pohodlí obsluhy a snadnost ovládání na novou úroveň. Vylepšená kabina je vybavena novým vysoce kvalitním sedadlem a standardně nabízí více funkcí než jiné stroje na trhu, což zajišťuje vynikající ovladatelnost a vysokou přesnost při veškerých aplikacích.


Nové funkce


Kolová rypadla DX140W-7 a DX160W-7 standardně nabízejí novou funkci Auto Digging Brake (Automatická brzda při kopání), která automaticky udržuje provozní brzdu v poloze, když se vozidlo zastaví (rychlost je nulová), aniž by řidič musel šlápnout na brzdový pedál. Řidič může aktivovat nebo deaktivovat funkci stisknutím tlačítka na ovládacím panelu. Po sešlápnutí plynového pedálu se funkce Auto Digging Brake uvolní.
Joystick Steering (Řízení pomocí joysticku) je nová možnost, která řidiči umožňuje řídit stroj pomocí rolovacího kolečka na joysticku (bez použití volantu) při práci a jízdě v pracovním režimu. Joystick Steering funguje pouze do rychlosti 20 km/h, když je zařazen první nebo druhý rychlostní stupeň. Funkce se aktivuje nebo deaktivuje stisknutím tlačítka řízení rolovacím kolečkem na ovládacím panelu po dobu alespoň jedné sekundy.
Load Isolation System (Systém izolace zatížení, LIS) je další nová možnost, která zvyšuje jízdní komfort obsluhy zmírněním nárazů přenášených na přední část stroje při jízdě mimo silnici po nerovném a náročném terénu. Funkce Boom Suspension (Odpružení výložníku) (LIS) se také aktivuje stisknutím tlačítka na ovládacím panelu – lze ji aktivovat, když je rychlost jízdy 5 km/h ± 0,5 km/h nebo vyšší, a funkce se deaktivuje při rychlosti 4 km/h ± 0,5 km/h.

Kolové rypadlo Doosan DX160W-7


Nový režim naklápěcího rotátoru


Na ovládacím panelu modelů DX140W-7 a DX160W-7 je k dispozici nový režim Naklápěcí rotátor, který lze zvolit pro zajištění optimalizovaného hydraulického průtoku, a pomoci tak maximalizovat přesnost práce naklápěcího rotátoru odstraněním zpětného tlaku.


Další novinkou v základní výbavě je funkce Fine Swing (Jemné otáčení), která minimalizuje otřesy působící na zvednutý předmět při zahájení nebo zastavení otáčivého pohybu rypadla.

Mezi další klíčové nové funkce v kabině a jejím okolí patří:
- luxusní volant s chromovaným ramenem a logem umožňující řidiči optimální nastavení,
- nová sklopná páka, která umožňuje 15stupňový sklon směrem k řidiči s cílem zlepšit výhled,
- nová 8palcová obrazovka ­Doosan Smart Touch, která poskytuje více informací (displej je větší o 30 %),
- DAB Audio (Systém volání handsfree a Bluetooth),
- bezklíčové startování (Doosan Smart Key) a dálkové uzamykání/odemykání dveří,
- plně nastavitelné vzduchově odpružené sedadlo s vyhříváním (s volitelnou funkcí chlazení),
- systém paralelních stěračů a nové provedení pedálů,
- vylepšené proudění vzduchu pro odmrazování a klimatizaci,
- středové vysoko umístěné brzdové světlo (CHMSL),
- standardně 9 LED pracovních světel,
- volitelně další 4 LED světla,
- AVM – sledování výhledu do všech stran pomocí 360° kamer (volitelně),
- ultrazvuková detekce překážek (volitelně).