Aktivní sesuv identifikovala geologická analýza až po vyhotovení zadávací dokumentace, situaci jsme tedy museli řešit operativně až ve fázi výstavby. Dle dodatečných požadavků jsme přizpůsobili hlubinné založení mostu a pomocí sanačních opatření jsme zabezpečili sesuv. Protože stavba kvůli tomu nabrala už na začátku několikaměsíční zpoždění, rozhodli jsme se spolu s investorem změnit technologii provádění nosné konstrukce a místo postupné realizace polí jsme provedli levý i pravý most najednou. Díky této inovaci jsme dokázali zkrátit výstavbu mostu na pouhých jedenáct měsíců,“ říká Pavel Aksamit hlavní stavbyvedoucí z Metrostavu.

Mostní objekt nad roklí tvoří dva samostatné mosty o délce přes 180 m a výšce 23 m. Spodní stavba se skládá ze dvou opěr a osmi pilířů s mohutnou hlavou ve tvaru písmene V a nosná konstrukce ze spojitého železobetonového monolitického nosníku s dodatečným předpětím. Betonáž prvního pole proběhla vloni v polovině září a poslední betonáž nosné konstrukce letos na konci února.

Metrostav postavil v rekordním čase klíčový most  na novém úseku D6 u Řevničova

Kromě mostu přes Krušovický potok stavba zahrnuje dalších šest mostů, mimoúrovňovou křižovatku Řevničov, protihlukové stěny i retenční nádrž. Zvláštní součástí je mohutný zářez o délce téměř 600 m. Stavbaři nejprve museli odtěžit přes 180 tisíc kubíků zeminy a zářez následně zabezpečit po obou stranách velkými pilotovými stěnami. Ve výsledné podobě bude toto místo patřit k esteticky nejhodnotnějším, protože stěny budou obloženy betonovými krabicovými prefabrikáty, zasypanými ornicí a osázenými vhodným porostem. V rámci stavby bylo také nutné provést přeložky dvou silnic, polních cest, vedení vysokého napětí a částečnou přeložku Louštínského potoka.

Cílem stavby s názvem D6 Řevničov, obchvat, je vybudovat nový dálniční úsek mezi km 37,550 a km 41,750. Investorem stavby je Ředitelství silnic a dálnic ČR a zhotovitelem sdružení společností Metrostav a.s., Eurovia a.s. a Swietelsky a.s. Smluvní cena přesahuje 1 miliardu korun bez DPH. Obchvat Řevničova navazuje na stavbu D6 Nové Strašecí-Řevničov, která je aktuálně rovněž v realizaci. Tyto významné investice do dopravní infrastruktury zvýší bezpečnost a plynulost dopravy a sníží negativní dopady na životní prostředí. Největší přínos očekávají obce Řevničov, Krušovice a Krupá, kterými prochází stávající silnice I. třídy I/6.