Stavebník díky ní nemusí dlouho hledat nejvhodnějšího řemeslníka v okolí a získá také k porovnání další nabídky. Pokrývači nebo klempíři se mohou věnovat své práci a neztrácet čas zdlouhavým sháněním zákazníků.

Když je potřeba vyřešit novou střechu, fasádu nebo jejich rekonstrukci, stačí teď jen usednout k počítači. Na webové stránce PREFA Aluminiumprodukte stavebník zadá do systému poptávku a vyplní krátký dotazník k tomu, o jaké služby má konkrétně zájem. Zákaznický servis požadavek potvrdí a objasní případné doplňující otázky. Za krátko se poptávka objeví u zkušených odborníků z požadovaného regionu, kteří jsou registrovaní na portálu a jsou absolventi speciální PREFA Academy.

Trojice firem, která má pro daný termín volné kapacity a zareaguje co nejrychleji, se tak může ucházet o novou zakázku. „Všichni řemeslníci, kteří jsou součástí tzv. PREFA portálu, jsou naší společností proškolené firmy, které navíc mají s hliníkovými produkty zkušenosti,“ vysvětluje Miroslav Oudes, hlavní technik PREFA Aluminiumprodukte. Stavebníci se tak mohou spolehnout na co nejkvalitnější práci. Je jen na nich, pro koho se nakonec sami rozhodnou na základě nejvýhodnější nabídky, návrhu realizace nebo dobrých referencí. Kromě toho mají k dispozici další srovnání s ostatními firmami. Vše probíhá snadno, rychle a profesionálně.


Jistotu mají i řemeslníci. Také jejich potenciální zákazníci jsou po zadání poptávky prověřeni zákaznickým servisem PREFA. Navíc jim odpadnou starosti se získáváním nových zakázek a vědí, že za prací nebudou muset jezdit daleko. Klempíři a pokrývači vytvoří na základě reálných poptávek nabídku, ve které je zohledněna i cena materiálu či práce. Hned jsou tak jasné celkové náklady i doba, za kterou může být zakázka hotová.

Česká republika je po úspěchu v Rakousku a Německu od loňského roku další zemí, kde byla inovativní webová stránka spuštěna. V současné době je zde registrováno přes 80 profi klempířů. Zájem o službu ze strany řemeslníků i stavebníků stále roste. „Podpora řemeslníků přímo v místě jejich podnikání je pro nás nesmírně důležitá a náš portál tomu vychází aktivně vstříc,“ pokračuje dále Aleš Slivka, jehož finálním cílem je vznik široké a vzájemně propojené základny řemeslníků PREFA. „Bez digitalizace se už v dnešním světě neobejde žádná profese či řemeslo a propojovat nabídku s poptávkou co nejrychleji, je hlavní klíč k úspěchu,“ zdůrazňuje.


A jak na to?

Stavebník si v několika málo krocích a z pohodlí domova skrze PREFA portál vyžádá nabídku od PREFA řemeslníků z blízkého okolí. Jednoduše vyplní dotazník – údaje o objektu a vybrané krytině.

PREFA zákaznický servis bude stavebníka obratem kontaktovat, aby potvrdil poptávku a objasnil případné nejasnosti.

Následně budou stavebníka kontaktovat až 3 PREFA řemeslníci z blízkého okolí, aby vypracovali cenovou nabídku nejen za materiál, ale i za práci. Tak si stavebník bude moci rychle vytvořit přehled o nákladech za novou budoucí střechu nebo fasádu.

Porovnávání nabídek a výběr té nejvhodnější bude již jen na stavebníkovi.