SPONZOROVANÉ ODKAZY
Hledaný výraz: Realizace staveb
ČLÁNKY

Skupina EUROVIA CS si udržela rentabilitu i v roce 2016
Konsolidovaný obrat stavební Skupiny EUROVIA CS dosáhl v minulém roce 13,4 mld. Kč. Společnosti se zároveň podařilo udržet rentabilitu tržeb na 4,9 %. K poslednímu dni v prosinci 2016 zaměstnávala skupina EUROVIA CS celkem 2 833 osob. Proinvestovala do nových..

EUROVIA CS zahájila výstavbu dálnice D3 úseku Ševětín – Borek
Ve středu 15. března stavební skupina EUROVIA CS slavnostně odstartovala výstavbu nového úseku dálnice D3 na trase Ševětín – Borek. Práce na 10 km dlouhého úseku by měla trvat 48 měsíců. Investorem projektu za 933 mil. korun je Ředitelství silnic a dálnic..

Rekonstrukce střech církevních a památkově chráněných objektů v režii firmy Pario
Rekonstrukce nejsložitějších střech církevních a památkově chráněných objektů, provádění náročných klempířských prací a realizace fasád z kovových materiálů a prvků. Tak by se dala v krátkosti shrnout činnost pokrývačské společnosti Pario s...

Začíná další stavba v železničním uzlu Plzeň. Opraví se i mosty přes Mikulášskou ulici.
Poklepem na železniční kolejnici byla slavnostně zahájena další etapa modernizace plzeňského hlavního nádraží za účasti zástupců hlavního investora Správy železniční dopravní cesty (SŽDC), spoluinvestora statutárního města Plzeň, zástupců..

Viktorie pod vedením Metrostav a. s. pokořila metu 1000 metrů
Již 1008 metrů severní tunelové trouby železničního tunelu Ejpovice vyrazili v polovině prosince raziči akciové společnosti Metrostav. Toto podzemní dílo, které je nejdůležitější částí rekonstrukce trati v úseku Rokycany – Plzeň, měří 4150 m a..

Společnost BBA-MONOLIT se v roce 2016 přestěhovala do vlastních prostor
Rok 2016 byl pro naši společnost zlomovým alespoň v jednom bodu – konečně, po mnoha peripetiích, jsme se přestěhovali do našeho nového sídla ve Vestci, což nám umožnilo personálně posílit tým. Přijetí zkušeného přípraváře se, jak doufám, pozitivně..

Monolitické konstrukce s firmou Terracon představují jistotu pro investora
Železobetonová monolitická konstrukce tvoří základ řady architektonicky zajímavých staveb nejrůznějšího rozsahu a využití. Z těch posledních a nejznámějších z nich můžeme jmenovat například v současné době finišující stavbu Paláce Národní v..

Heberger CZ s. r. o. - moderní technologická řešení staveb
Společnost Heberger CZ s. r. o. působí na českém trhu jako součást nadnárodní skupiny Heberger Group již od roku 1994. I přesto, že se svou velikostí řadí spíše k menším firmám, objemem a složitostí dodávaných zakázek se vyrovná největším..

Most v km 80,930 trati Hohenau (ÖBB) – Přerov rekonstruovala Firesta a. s.
Předmětem rekonstrukce mostu bylo odstranění technického stavu mostu a zajištění požadované traťové rychlosti 160 km/hod. Nosná konstrukce nebyla v technicky dobrém stavu – již návrh nosné konstrukce byl nevhodný (ve své době byla konstrukce prototyp). V..

Renovace fasád hal v logistickém centru v Praze
V průběhu let po roce 1989 do nedávné současnosti se ve velké míře rozvíjela průmyslová a logistická centra. V nich vznikaly s ohledem na poptávku hlavně zahraničních investorů po výrobních a skladovacích prostorách velice rychle jednotlivé haly. Důvodem..