Realizace staveb

Roční zkušenosti s provozem úpravny vody HUTIRA CCW pro koupaliště v Opavě

HUTIRA – BRNO, s. r. o. je ryze česká soukromá společnost, která poskytuje široké spektrum výrobních a dodavatelských řešení pro energetiku, plynárenství a vodárenství.

Náš dynamický rozvoj podtrhla výstavba vlastního multifunkčního objektu

říká v rozhovoru výrobně-technický ředitel společnosti STEP, spol. s r. o., Ing. Jiří Škabrada

Snížení tepelné zátěže měst - řešení leží na silnici

Změny klimatu přinesly v posledních dekádách několik negativních jevů spojených s nárůstem průměrné roční teploty. Jedním z nich je nadměrné zahřívání center měst a hustě obydlených částí. Teplo slunečního záření absorbované na povrchu městské zástavby a komunikací zvyšuje teplotu vzduchu, dochází k přehřívání a snižuje se kvalita života obyvatel.

Montovaný autosalon Pyramida Průhonice od UNIHALU - Stavba roku 2016 Zlínského kraje

Společnost UNIHAL se specializuje na výrobu a montáž montovaných ocelových hal z rámové konstrukce. Disponuje vlastní výrobou v moderně vybaveném areálu v Otrokovicích a montáže průmyslových hal realizuje po celé České a Slovenské republice.

EUROVIA CS rekonstruuje jednu z nejstarších tramvajových tratí v Olomouci

říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny Ing. Miroslav Lajda ze společnosti Eurovia CS, a. s.

SILNICE.CZ disponuje technologií roztápění asfaltu a mobilní emulgační stanicí

SILNICE.CZ s.r.o. vznikla v Krnově roce 2003 jako malá firma. Podnikání zahájila tím, že vybudovala svou emulgační stanici a začala realizovat spojovací postřiky mezi živičnými vrstvami. Postupem času se firma rozšiřovala a v dnešní době se zabývá především výstavbou a recyklací komunikací, výrobou speciálních asfaltových emulzí včetně jejich aplikace a opravami v oblasti silničního stavitelství.

Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, Louky nad Olší – Karviná, most v km 332,420

Most je situován v mezistaničním úseku Louky nad Olší - Karviná a převádí dvě koleje přes řeku Olši a její bermy. Původní mostní objekt byl postaven roku 1959, kdy byla provedena přeložka trati i úprava koryta řeky Olše.

Bezvýkopová technologie při pokládce kabelů v horském terénu

Provádění pokládek inženýrských sítí v horském terénu patří bezesporu mezi nejnáročnější stavby v oboru. Celkem nezáleží na tom, jestli se jedná o stavbu vodovodů, kanalizací nebo pokládky kabelů, průběh provádění prací je vždy komplikován specifickými „horskými“ překážkami.

Výstavba nejdelších železničních tunelů v ČR Ejpovice spěje do finále

Výstavba železničních tunelů Ejpovice budí zasloužený zájem nejširší odborné i laické veřejnosti. Není divu. Stavba je totiž technickým unikátem a drží hned několik primátů.

CVCW zahájila zkušební provoz boxu na moření a pasivaci nerezové oceli

Moření a následná pasivace výrobků z nerezové oceli zvyšuje jejich antikorozní odolnost. Bez této povrchové úpravy může i u nerezové oceli docházet ke korozi. Především v místě svárů a obzvláště při umístění výrobků ve vlhkém prostředí s obsahem chloridů.

Ivan Doležal – spolehlivý partner pro bezvýkopové sanace

Společnost IVAN DOLEŽAL, sanace kanalizací a stavební činnost, se pohybuje na českém i slovenském trhu již od roku 1996. Její hlavní náplní jsou bezvýkopové opravy kanalizací, šachet, čistíren odpadních vod, vodojemů a také výstavba kanalizací.

ALGECO, lídr na trhu modulárních staveb a poskytovatel komplexních služeb SERVIS 360

Potřebujete rychle rozšířit prostory svých kanceláří, připravit zázemí pro eventy či konference nebo třeba postavit školku? Můžete strávit hodiny, dny a týdny přípravou plánů, nákupem vybavení a přemýšlením o tom, kolik cihel, malty a betonu budete potřebovat. Je zde však i další, mnohem komfortnější možnost.

Rezidence SKY Barrandov celebrita mezi pražskými projekty

Společnost Ridera Stavební a. s. na podzim loňského roku dokončila realizaci 1. etapy developerského projektu SKY Barrandov. Slavnostní otevření se uskutečnilo prostřednictvím velkolepě pojatého ceremoniálu, kterému byla, jako hlavní host, přítomna též ikona české architektury, paní profesorka Ing. arch. Eva Jiřičná, CBE, která se na projektu spolupodílela.

Na Slovensku byla podepsána smlouva na výstavbu úseku dálnice D1 Prešov západ – Prešov jih

Obyvatelé Prešova si konečně vydechnou. Slavnostním podpisem smlouvy dnes odstartovala výstavba jihozápadního obchvatu města Prešov. Téměř osmikilometrový úsek dálnice D1 bude vybudovaný do roku 2021. Postaví jej sdružení firem pod vedením Skupiny EUROVIA CS za 9,6 mld. korun (356 mil. EUR). Objednavatelem projektu je Národná diaľničná spoločnosť.

Skupina EUROVIA CS si udržela rentabilitu i v roce 2016

Konsolidovaný obrat stavební Skupiny EUROVIA CS dosáhl v minulém roce 13,4 mld. Kč. Společnosti se zároveň podařilo udržet rentabilitu tržeb na 4,9 %. K poslednímu dni v prosinci 2016 zaměstnávala skupina EUROVIA CS celkem 2 833 osob. Proinvestovala do nových strojů a zařízení až 500 mil. korun.

EUROVIA CS zahájila výstavbu dálnice D3 úseku Ševětín – Borek

Ve středu 15. března stavební skupina EUROVIA CS slavnostně odstartovala výstavbu nového úseku dálnice D3 na trase Ševětín – Borek. Práce na 10 km dlouhého úseku by měla trvat 48 měsíců. Investorem projektu za 933 mil. korun je Ředitelství silnic a dálnic ČR.

Rekonstrukce střech církevních a památkově chráněných objektů v režii firmy Pario

Rekonstrukce nejsložitějších střech církevních a památkově chráněných objektů, provádění náročných klempířských prací a realizace fasád z kovových materiálů a prvků. Tak by se dala v krátkosti shrnout činnost pokrývačské společnosti Pario s. r. o. se sídlem v Hradci Králové.

Začíná další stavba v železničním uzlu Plzeň. Opraví se i mosty přes Mikulášskou ulici.

Poklepem na železniční kolejnici byla slavnostně zahájena další etapa modernizace plzeňského hlavního nádraží za účasti zástupců hlavního investora Správy železniční dopravní cesty (SŽDC), spoluinvestora statutárního města Plzeň, zástupců Plzeňského kraje a dalších.

Most v km 80,930 trati Hohenau (ÖBB) – Přerov rekonstruovala Firesta a. s.

Předmětem rekonstrukce mostu bylo odstranění technického stavu mostu a zajištění požadované traťové rychlosti 160 km/hod. Nosná konstrukce nebyla v technicky dobrém stavu – již návrh nosné konstrukce byl nevhodný (ve své době byla konstrukce prototyp). V uložení nosné konstrukce mostu byly zjištěny závažné poruchy – naklonění ložisek.

Viktorie pod vedením Metrostav a. s. pokořila metu 1000 metrů

Již 1008 metrů severní tunelové trouby železničního tunelu Ejpovice vyrazili v polovině prosince raziči akciové společnosti Metrostav. Toto podzemní dílo, které je nejdůležitější částí rekonstrukce trati v úseku Rokycany – Plzeň, měří 4150 m a podchází vrchy Homolka a Chlum.

Heberger CZ s. r. o. - moderní technologická řešení staveb

Společnost Heberger CZ s. r. o. působí na českém trhu jako součást nadnárodní skupiny Heberger Group již od roku 1994. I přesto, že se svou velikostí řadí spíše k menším firmám, objemem a složitostí dodávaných zakázek se vyrovná největším stavebním společnostem v ČR.

Společnost BBA-MONOLIT se v roce 2016 přestěhovala do vlastních prostor

Rok 2016 byl pro naši společnost zlomovým alespoň v jednom bodu – konečně, po mnoha peripetiích, jsme se přestěhovali do našeho nového sídla ve Vestci, což nám umožnilo personálně posílit tým. Přijetí zkušeného přípraváře se, jak doufám, pozitivně projevilo v nabídkové činnosti firmy.

Monolitické konstrukce s firmou Terracon představují jistotu pro investora

Železobetonová monolitická konstrukce tvoří základ řady architektonicky zajímavých staveb nejrůznějšího rozsahu a využití. Z těch posledních a nejznámějších z nich můžeme jmenovat například v současné době finišující stavbu Paláce Národní v Praze na Národní třídě, dostavbu obchodního a kulturního centra v Praze na Chodově či nedávno dokončenou stavbu administrativního centra s názvem BBC Delta.

Luxusní autoservis v Turnově postavila firma Unihal

V letošním roce vyrostl nový reprezentativní autoservis v Paceřicích – Turnově. Autoservis je smontovaný z ocelové konstrukce Unihal a opláštěný vysoce kvalitním sendvičovým panelem. Montovaný autoservis vyniká svým precizním zpracováním a důrazem na každý detail haly.

Renovace fasád hal v logistickém centru v Praze

V průběhu let po roce 1989 do nedávné současnosti se ve velké míře rozvíjela průmyslová a logistická centra. V nich vznikaly s ohledem na poptávku hlavně zahraničních investorů po výrobních a skladovacích prostorách velice rychle jednotlivé haly. Důvodem byla a je hlavně strategická poloha České republiky v srdci Evropy.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další >

Vyhledávač stavebních pojmů

Nechte si zasílat měsíční newsletter

Na facebooku

NAŠI PARTNEŘI Další partneři