Hledaný výraz: Rekonstrukce
ČLÁNKY

Úspora nákladů na provoz rodinného domu s kondenzačními kotli Brötje a solárními systémy
Centrem pozornosti se stává především řešení topné soustavy a ohřevu teplé užitkové vody. Není divu. Vždyť náklady spojené s vytápěním domu a výrobou teplé vody každoročně spolykají až 65 % veškerých výdajů domácnosti na energie.

Prémiová řada invertorových tepelných čerpadel vzduch-voda STIEBEL ELTRON
Hlavní trh s tepelnými čerpadly v České republice se odehrává v systému vzduch/voda. V poslední době jsou zákazníky vyhledávány zejména stroje v monoblokovém venkovním provedení. Kompaktní stroj je okamžitě po zapojení bez asistenci technika chlazení..

Viktorie pod vedením Metrostav a. s. pokořila metu 1000 metrů
Již 1008 metrů severní tunelové trouby železničního tunelu Ejpovice vyrazili v polovině prosince raziči akciové společnosti Metrostav. Toto podzemní dílo, které je nejdůležitější částí rekonstrukce trati v úseku Rokycany – Plzeň, měří 4150 m a..

Most v km 80,930 trati Hohenau (ÖBB) – Přerov rekonstruovala Firesta a. s.
Předmětem rekonstrukce mostu bylo odstranění technického stavu mostu a zajištění požadované traťové rychlosti 160 km/hod. Nosná konstrukce nebyla v technicky dobrém stavu – již návrh nosné konstrukce byl nevhodný (ve své době byla konstrukce prototyp). V..

Příprava Elektrizace trati č. 290 Olomouc – Šumperk
Projektová, inženýrská a konzultační společnost MORAVIA CONSULT Olomouc a. s. v současnosti připravuje projektovou dokumentaci záměru elektrizace trati č. 290 Olomouc – Šternberk – Uničov – Šumperk. Jedná se o jeden z nejrozsáhlejších projektů..

Rekonstrukce oken, dveří a prosklených fasád budov Regionálního centra Olomouc
V průběhu letošního léta proběhla v Olomouci rekonstrukce Regionálního centra Olomouc, které se nachází v těsné blízkosti hlavního železničního nádraží. Multifunkční objekt RCO, který lemují přilehlé ulice Jeremenkova a Fibichova, sestává ze dvou..

Řešení snižující energetické náklady v komerčních objektech
Společnost Panasonic Corporation, světový lídr ve vývoji nejrůznějších elektronických technologií a řešení, a firma Schneider Electric, globální společnost specializovaná na hospodaření s energií a automatizaci, minulý týden představily integrované..

Záruka vyřešení problému má jméno Čermák a Hrachovec
Rozvoj hlavního města Prahy je bezprostředně spjat s výstavbou nových bytových, kancelářských i provozních objektů. To klade zvýšené nároky nejen na dopravní obslužnost, ale také na výkonnost a kapacitu veškerých inženýrských sítí.

REPONT použil inovativní bednění DUO při rekonstrukci mostu ve Šternberku
Od letošního června si obyvatelé Šternberku mohli povšimnout omezení provozu z důvodu opravy mostu ev. č. 46-036.
Tento most se nachází na silnici I/46 a překlenuje Sprchový potok v těsné blízkosti kruhového objezdu nedaleko šternberské nemocnice. Rekonstrukci..

Nachází se naše vodohospodářství v krizi?
Zeptali jsme se pana Ing. Jiřího Valdhanse,
ředitele společnosti Vodohospodářský rozvoj a výstavba a. s.