Hledaný výraz: Doprava
ČLÁNKY
Bez výkonné čerpací techniky se dnes neobejde žádná stavba
říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny pan Lukáš Suchý, ředitel středisek čerpání a dopravy ve společnostech
Českomoravský beton, a.s. a Pražské betonpumpy a doprava s.r.o.
V oblasti betonů chceme každý rok přijít s nějakou novinkou
říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny pan Jakub Šimáček, obchodně – technický náměstek společnosti TBG Metrostav s.r.o.
I MAIN POINT KARLÍN SPOLÉHÁ NA BETON OD ZAPY
Praha má novou dominantu. Nejedná se sice o další Staroměstskou radnici nebo katedrálu sv. Víta, ale označení chlouba bezpochyby snese také.
Obnovení vltavské vodní cesty v úseku České Budějovice – Týn nad Vltavou
Představujeme Vám projekt, který již od roku 2008 realizuje Ředitelství vodních cest ČR na Vltavě. Po jeho dokončení bude čekat na plavce nový, 33 km dlouhý, úsek plně splavné vodní cesty třídy I. Tedy úsek vhodný pro plavbu lodí o maximální..
ŘSD zahajuje dostavbu chybějícího úseku D8 Zprovozněn bude v roce 2014
Ředitelství silnic a dálnic ČR začalo s dostavbou chybějícího úseku dálnice D805 mezi Prackovicemi a Řehlovicemi. ŘSD tím navazuje na rozhodnutí Krajského úřadu Ústeckého kraje, který zamítl odvolání proti stanovisku o posuzování vlivu stavby na..
Střechy mají značku – Pario
Cítit se doma vždy dobře a bezpečně je bezesporu přáním snad každého uživatele stavby. Jedním ze základních požadavků naplnění tohoto předpokladu je, aby dům vždy disponoval plně funkčním a technicky správně provedeným zastřešením.
Bednění spřahující desky ocelové konstrukce mostu SO 205 na silnici R6
Článek popisuje řešení bednění mostovky spřažené konstrukce mostního objektu SO 205 na rychlostní silnici R6 v úseku Nové Sedlo - Sokolov.
Křižatky kanalizace a vodovodní přivaděč
I přes současnou stagnaci trhu nemovitostí se město Králův Dvůr a jeho městské části velmi rychle rozvíjejí. Tento rozvoj je však v některých částech omezen možností využít veřejné kanalizace či dodávky kvalitní pitné vody. Jednou s městských..
Trasa I.D, úsek Náměstí Míru–Depo Písnice
Minulé století celosvětově zaznamenává výrazný a stále vzrůstající přesun venkovského obyvatelstva do měst. Tato koncentrace narůstajícího počtu lidí na omezeném prostoru současně přináší řadu negativních jevů.
Nepřítomnost konkrétní proinvestiční strategie brzdí rozvoj ČR
říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny Ing. Martin Doksanský, předseda představenstva a generální ředitel společnosti SMP CZ, a.s.