SPONZOROVANÉ ODKAZY
Hledaný výraz: Trouby
ČLÁNKY
Výstavba dešťové kanalizace pomocí technologie šnekového vrtání s pilotním vrtem
HYDROTECHNIK PRAHA spol. s r.o. v loňském roce dokončila práce na úseku dálnice D3 0310/II Hodějovice–Třebonín. Při výstavbě dálniční kanalizace stoky G1 byla využita bezvýkopová technologie šnekového vrtání s pilotním vrtem. Prováděla zde stavbu na..
V Radlicích byly instalovány moderní kanalizační trouby POLYCRETE® z polymerbetonu
V rámci stavby Přeložka kanalizace při ulici Radlická, Praha 5, byly v lednu 2021 jako pilotní projekt Společné materiálové komise Pražské vodohospodářské společnosti a. s. (dále jen správce) a Pražských vodovodů a kanalizací, a. s., (dále jen..
Hydrospor – spolehlivá ostravská firma se zaměřením na vodohospodářské stavby
HYDROSPOR spol. s r.o. vznikla před 29 lety a jejím hlavním předmětem podnikání je stavební činnost se zaměřením na vodohospodářské stavby. Její specializací jsou vodovodní a kanalizační řady. Společnost disponuje dostatečným počtem kvalifikovaných..
Rekonstrukce přelivové klapky na VD Nechranice dopadla na výbornou
Vodní dílo Nechranice na Chomutovsku je svou rozlohou 1300 hektarů pátou největší přehradou v České republice. Nechranická přehrada se rozprostírá přibližně v polovině toku Ohře. Součástí přehrady je nejdelší sypaná hráz ve střední Evropě, která..
Svářečky HÜRNER jsou synonymem pro kvalitní svařování plastového potrubí s tradicí
Nástup plastových potrubních systémů pro použití při výstavbě vodovodů, kanalizací, ale i plynovodů je zřejmý již několik let. Plastové potrubní rozvody nahrazují v řadě případů tradiční trouby z jiných materiálů jako např. z kameniny, betonu..
Vyvinuli jsme nové pražce pro vysokorychlostní tratě
a v kooperaci s partnerem i mobilní protihlukovou stěnu, říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny Ing. Jan Spevák, generální ředitel ŽPSV a. s.
Výstavba nejdelších železničních tunelů v ČR Ejpovice spěje do finále
Výstavba železničních tunelů Ejpovice budí zasloužený zájem nejširší odborné i laické veřejnosti. Není divu. Stavba je totiž technickým unikátem a drží hned několik primátů.
Viktorie pod vedením Metrostav a. s. pokořila metu 1000 metrů
Již 1008 metrů severní tunelové trouby železničního tunelu Ejpovice vyrazili v polovině prosince raziči akciové společnosti Metrostav. Toto podzemní dílo, které je nejdůležitější částí rekonstrukce trati v úseku Rokycany – Plzeň, měří 4150 m a..
Získané zkušenosti jsme připraveni využít při realizaci dalších náročných projektů
říká ředitel výstavby tunelů Ejpovice, Ing. Tomáš Kohout z Metrostav a. s. Rozvoj železniční dopravy v ČR vychází zejména ze dvou základních aspektů. Prvním z nich je dosažení kompatibility a propojení naší železniční sítě s dalšími zeměmi..
Po 500 dnech a 4 kilometrech tunelovací stroj Viktorie opět na denním světle
Prorážkou do portálu těsně před plzeňskou čtvrtí Doubravka končí ražby více než čtyřkilometrové jižní trouby tunelu Ejpovice. Po téměř rok a půl trvající práci pod zemí se tunelovací stroj Viktorie podíval alespoň částečně na denní světlo.