Hledaný výraz: Konstrukce
ČLÁNKY
Kdo zvízězil v architektonické soutěži „e4 – cihlový dům budoucnosti“?
Vítězové ideové architektonické soutěže „e4 – cihlový dům budoucnosti“ byli oficiálně oznámeni dne 19. 6. 2017. Posláním soutěže, kterou vyhlásila společnost Wienerberger cihlářský průmysl, a. s., bylo získat originální architektonická řešení..
Lanové hydraulické rypadlo Liebherr HS 8040 odstranilo hlučné vytloukání strusky z pánví
Začátkem května se naše redakce měla příležitost zúčastnit velmi zajímavé návštěvy provozu zpracování druhotných surovin Třineckých železáren, kde jsme byli svědky pracovního nasazení nového lanového hydraulického rýpadla Liebherr HS 8040.
Druhý nejdelší most v úseku Hubová – Ivachnová na slovenské D1 nese rukopis Link projektu
V roce 2014 byla zahájena výstavba další části dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – Ivachnová. Dálniční úsek dlouhý zhruba 15 km je vedený cca 2 km severně od města Ružomberok, územím vklíněným mezi pohoří Velké Fatry a Chočských vrchů.
V TBG Metrostav navazujeme na úspěchy našich předchůdců
říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny Ing. Jakub Šimáček,
jednatel a ředitel společnosti TBG Metrostav s. r. o.
SUDOP BRNO představuje revitalizaci trati Frýdlant nad Ostravicí – Valašské Meziříčí
SUDOP BRNO, spol. s r. o. je projektová, inženýrská a dodavatelská společnost, jejíž hlavní činností je projektování staveb dopravních, inženýrských, bytových a občanských. V dnešním článku se zaměřuje na „Revitalizaci trati Frýdlant nad Ostravicí..
Maba Prefa - kompetentní a spolehlivý partner
MABA Prefa spol. s r. o. patří mezi přední výrobce prefabrikátů v České republice. Společnost patří do nadnárodní průmyslové skupiny KIRCHDORFER Industries GmbH s působností v oblasti výroby a prodeje cementu, kamene a písku, betonu, prefabrikovaných..
Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, Louky nad Olší – Karviná, most v km 332,420
Most je situován v mezistaničním úseku Louky nad Olší - Karviná a převádí dvě koleje přes řeku Olši a její bermy. Původní mostní objekt byl postaven roku 1959, kdy byla provedena přeložka trati i úprava koryta řeky Olše.
Výstavba nejdelších železničních tunelů v ČR Ejpovice spěje do finále
Výstavba železničních tunelů Ejpovice budí zasloužený zájem nejširší odborné i laické veřejnosti. Není divu. Stavba je totiž technickým unikátem a drží hned několik primátů.
Použití plast betonu v oblasti sanací železobetonu
Oblast stavební chemie zabírá celou řadu odvětví výroby stavebních materiálů. Jedná se o produkty, které mají vylepšené vlastnosti a to umožňuje jejich použití při náročnějších aplikacích a vyšších zatíženích. Velmi často se uplatňují..
20 let na střeše oslavily pálené střešní tašky Tondach a jsou stále jako nové!
„Být stále mlád“, zpívá se v refrénu jednoho z velkých hitů. Nám nezbývá než dodat: „A kdo by nechtěl?“. Bohužel, jak víme, není to možné. Stárneme všichni stejně, ať již jde o nás či předměty v našem okolí. Jsou však případy, kdy bychom..