Nasazení systémů PERI při přípravě nového železničního mostu přes Labe v Děčíně
V letošním roce probíhala v areálu Česko-saských přístavů v Děčíně výroba nové konstrukce železničního mostu přes řeku Labe, kterou bylo nutné ochránit protikorozním nátěrem. Pro nátěry mostu bylo navrženo vnější pracovní lešení a vnitřní pojízdná prostorová konstrukce ze systému PERI UP Flex. Pojízdné zastřešení PERI UP LGS 75 bylo umístěno na podpěrném lešení ze systému PERI UP Flex. Lešení i pojízdné zastřešení bylo kontinuálně přesouváno dle potřeby natěračů.
PERI UP Flex, Pojízdné zastřešení PERI UP LGS 75
Kontaktní údaje
PERI, spol. s r.o.Průmyslová 392, 252 42, Jesenice u Prahy, Tel.: 604949150, info@peri.cz, Web: http://www.peri.cz
Mohlo by vás zajímat
Lešení PERI při rekonstrukci budovy Vlněna I v Brně
Společnost PERI je jedním z největších výrobců bednění a lešení na světě. Výsadní postavení zaujímá PERI i na českém stavebním..
Lešení PERI UP výrazně přispělo k úspěchu rekonstrukcí Baťova mrakodrapu ve Zlíně
Společnost PERI je jedním z největších výrobců bednění a lešení na světě. Výsadní postavení zaujímá PERI i na českém stavebním..
Lídr v oblasti bednění a lešení společnost PERI se představí na stavebním veletrhu v Brně
Stejně, jako dnes k výstavbě železobetonových monolitických konstrukcí patří práce s kvalitním systémovým bedněním, náleží k..
Použití spodních pojízdných vozíků PERI pro spřaženou mostovku při výstavbě mostu na ...
...obchvatu Bludova. Silnice I/44 tvoří na trase Mohelnice – Zábřeh na Moravě – Šumperk – Jeseník – Mikulovice – Polsko..
Použití spodních pojízdných vozíků od PERI při výstavbě mostu na obchvatu Bludova
V tomto videu se dozvíte více o použití spodních pojízdných vozíků pro spřaženou mostovku od firmy PERI specialisty na bednění a..