Společnost Uzin Utz AG zde svojí tradiční účastí  potvrdila nejenom roli zcela ojedinělého kompletního poskytovatele systémů špičkové stavební podlahové chemie a servisních služeb. Hrdě se přihlásila ke své 100leté tradici. Ve svém patrovém stánku na ploše přes 400 m2 prezentovala programový průřez všech svých obchodních značek začleněných do koncernové skupiny Uzin Utz Group (resp. pod zastřešující kompetenční značku UFLOOR Systems): UZIN, WOLFF, PALLMANN, CODEX, RZ a ARTURO (původně Qeshfloor).

Letošní motto veletržního stánku „Wir sind Boden!“, které lze volně přeložit jako „My jsme podlaha!“, zcela pregnantně vystihlo univerzální kompetenci společnosti Uzin Utz AG v oblasti pokládky, renovace a údržby jak textilních, elastických, parketových podlahovin, tak jako v oblasti obkladů a dlažeb. Produkty výše uvedených značek tvoří dokonale harmonický celek a na sebe navazující technologické systémy. Nepřetržitý a úzký dialog s odbornými řemeslníky podtrhuje užitečné propojení výzkumu, teorie, výroby a praxe a přináší své ovoce v podobě špičkových výrobků, a to nejenom z hlediska jejich vysokých užitných hodnot, ale i z pohledu jejich komfortního zpracování a ekologické čistoty.

V části stánku vyhrazenému výrobkům nesoucí značku UZIN byla pozornost veřejnosti zaměřena na prezentaci alternativního způsobu lepení PVC designových podlahovin, které v současné době prožívají nebývalý boom: tradiční a léty osvědčené lepidlo UZIN KE 66, rychlé a čisté „suché“ lepení pomocí fólie ­SIGAN a ergonomický způsob lepení novým výrobkem UZIN U 3000. Vedle tohoto „trojhvězdí“ vzbudilo nebývalý zájem i zcela unikátní bezrozpouštědlové kontaktní lepidlo na bázi vody UZIN WK 222.
V návaznosti na zmíněný boom PVC designových podlahovin představila firma WOLFF, další člen koncernové skupiny, sofistikovaný set nářadí pro jejich pokládku. Samozřejmě v expozici nemohla chybět vlajková loď společnosti: stroj Stripper pro odstraňování podlahových krytin. Dokonalý a oblíbený pomocník podlahářů.
RZ se jako specialista na čistící a ošetřovací prostředky představil širokým programem na podlahoviny všeho druhu v čele se svou dvousložkovou impregnací bez obsahu rozpouštědel RZ Turbo Protect na silně zatěžované elastické podlahoviny (včetně podlahovin designových).
V sekci PALLMANN našel návštěvník kompletní sortiment vztahující se k pokládce, povrchové úpravě a následné údržbě dřevěných a parketových podlah.
Výrobky pro pokládku přírodního kamene a ekologický program EcoTec (s certifikovaným označením EC 1 PLUS), to byly dominantní témata značky CODEX.
Holandský člen skupiny Uzin Utz Group, firma UNIPRO, měl svůj vlastní stánek. Na tiskové konferenci byla ohlášena změna dosavadní značky ­Qeshfloor na ARTURO, která ještě ve větší míře klade důraz na individuální design litých podlah ze syntetických pryskyřic pro spoluvytváření příznivé atmosféry obytného a pracovního prostředí.
Mezinárodní koncern Uzin Utz Group prokázal, že i 100letá společnost může nabízet velice moderní myšlenky a koncepty, že může být i nadále úspěšným vizionářem vývoje podlah blízké i daleké budoucnosti.