Mezi nejvýznamnější projekty, které se loni dokončily, patří jednoznačně oprava fasády Fantovy budovy na hlavním nádraží v Praze nebo rekonstrukce budovy v Havířově. Upravených prostor se dočkali také cestující ve stanicích Veselí nad Lužnicí, Roztoky u Prahy, Čerčany, Přeštice, Hradec Králové hl. n., Úpořiny, Vimperk, Prachatice a Holešov. Hotovo je i v Horšovském Týně, Trutnově, Mníšku u Liberce, Nové Pace, Velvarech, Štramberku, Hostinném nebo Mořkově.
Během loňského roku dále pokračovaly významné renovace památkově chráněných nádražních budov, a to v Plzni, Českých Budějovicích a Pardubicích. Intenzivně se pracovalo také na opravě interiérů pražské Fantovy budovy. „Pokud všechno půjde podle plánu, veřejnosti prostory představíme letos na podzim. Pro cestující zde vznikne nová kavárna a také business lounge,“ uvedl generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda.
Během roku pokračovala také přestavba nádraží v Berouně, Vsetíně, Písku, Tachově, Moravském Berouně, Podbořanech, Bohosudově, Kostelci u Jihlavy, Adamově, Šakvicích či Babicích nad Svitavou. Od podzimu mohou cestující v příměstské dopravě využívat i nové prostory v Praze-Vysočanech, kde vznikla nová odbavovací hala. Usilovně se pracuje i na přestavbě celé stanice, především pak na výstavbě dvou zbývajících nástupišť.
Významná rekonstrukce historické nádražní budovy loni odstartovala ve stanici Teplice v Čechách. První etapa se soustředí na obnovu střechy, celé fasády a 1. nástupiště. Nové objekty se začaly stavět v Aši, Chodově a pražském Radotíně. Stavební práce se zahájily rovněž v Sokolnicích-Telnici, Bílině, Benešově nad Ploučnicí, Krásné Lípě, Světlé nad Sázavou, Karviné hl. n., Rožnově pod Radhoštěm, Rybništi, Jablonném nad Orlicí, Bystřici (na Třinecku) a Třebovicích v Čechách.
V průběhu letošního roku by pak měla odstartovat například obnova nádražních budov ve stanicích Ostrava-Vítkovice, Jaroměř, Letohrad, Hodonín, Hlinsko v Čechách, Střelice, Senice na Hané či Jindřichov ve Slezsku.