„Kampaň zdůrazňuje tři funkce v jednom zařízení ‒ vytápění, ohřev vody a chlazení a také ekologickou ohleduplnost, hospodárnost provozu a tichý chod,“ shrnuje Dana Stloukalová, marketingová manažerka firmy.
Propagace odstartovala speciální stránkou na firemním webu, firma ji podpoří také na sociálních sítích a použije jako obsah jarního newsletteru. Součástí kampaně je také série PR článků v odborných i spotřebitelských médiích a bannerová reklama.
Česká verze je adaptací německé kampaně, v obou případech je autorem interní marketingový tým. Propagace tepelných čerpadel poběží až do konce června.
V loňském roce se v Česku prodalo více než 23 tisíc tepelných čerpadel, což znamená meziroční nárůst téměř o 25 %. Podle nedávného průzkumu agentury STEM/MARK je tepelné čerpadlo technologií, která má pro domácnosti největší smysl, uvedlo 27 % respondentů. Přesto ale většina rodin k vytápění používá zatím jiná zařízení, tepelná čerpadla využívají necelá čtyři procenta domácností.
I proto nová kampaň mimo jiného připomíná možnost získat od státu dotaci ve výši až 127,5 tisíce korun v rámci programů Nová zelená úsporám a Kotlíkové dotace.