Realizace staveb

Krajnicová fréza Dücker a příkopové rýpadlo Mulag urychlí sanaci nezpevněných krajnic

Místních oprav silnic prvních i nižších tříd si letos řidiči užívají do sytosti. Nicméně jsou tyto nezbytně nutné pro vyšší bezpečnost provozu na našich komunikacích.

Uplatnění nízkouhlíkové technologie při využívání druhotných surovin k renovaci silnic

HT Road s. r. o. je moderní průmyslovou firmou, která má zažité principy podnikání ve stavebním průmyslu a jim odpovídající mechanizmy řízení. Projekt s názvem: „Nízkouhlíkové technologie – druhotné suroviny“, který firma zpracovala v roce 2017, navazoval na dosavadní vývoj firmy, strategii i rozvojové aktivity společnosti.

Ridera DIS – člen skupiny Ridera

V rámci akviziční činnosti Skupiny Ridera a. s. došlo v srpnu 2015 k připojení společnosti Horstav spol. s r. o., specializující se zejména na výstavbu inženýrských sítí, komunikací a dalších stavebních objektů spojených s dopravní infrastrukturou.

IDS – česká firma se zajímavými referencemi v oblasti dopravního stavitelství

IDS – inženýrské a dopravní stavby Olomouc, a. s. jsou ryze českou společností, která je v oblasti dopravních staveb schopná konkurovat i nadnárodním společnostem. V této oblasti se věnuje železničnímu, tramvajovému, mostnímu, silničnímu i vodnímu stavitelství, ale cizí jí není ani pozemní stavitelství nebo projekční a inženýrská činnost.

Modernizace Úpravny vody Želivka byla zahájena

Úpravna vody Želivka je největší úpravnou vody pro hlavní město Praha a pro středočeskou aglomeraci a jednou z největších úpraven vody v Evropě. První etapa výstavby úpravny vody Želivka byla uvedena do provozu v roce 1972 s výkonem 3 m3/s pitné vody, v roce 1987 byl výkon navýšen o další 4 m3/s pitné vody na stávajících 7 m3/s.

Chytrý systém přispěje k efektivnějšímu řízení dopravy v Českých Budějovicích

Město České Budějovice bude využívat nový chytrý systém, který si sám zjistí všechny důležité dopravní informace na silnicích. Sesbíraná dopravní data budou sloužit jako podklad pro budoucí plánování komunikací a jejich dimenzování a také k samotnému řízení křižovatek.

EUROVIA CS zahajuje třetí fázi oprav dálnice D1

Stavební skupina EUROVIA CS dokončila opravy v levém jízdním pásu dálnice D1 v úseku km 12-16 ve směru na Prahu. Stavební práce se přesunou na pravý jízdní pás ve směru na Brno. Práce provede EUROVIA CS pro ŘSD ČR do konce srpna 2018.

Šetřit na kanalizačních poklopech si vyžádá větší náklady na opravy v budoucnu

Společnost MB-SVING s. r. o. působí na českém trhu více jak 20 let a jako nástupce společnosti SVING – HYDROTEC s. r. o. se věnuje prodeji kanalizačních poklopů, mříží uličních vpustí, vodárenských poklopů a prvků liniového odvodnění.

Protihlukové stěny významně chrání kvalitu života lidí v blízkosti komunikací

Po zkušenostech ze staveb v Rakousku (A1 Hagenau – 8 500 m2, A8 Haag-Ried am Innkreis – 16 000 m2, A10 Reitdorf – 9 600 m2, A5 Schrick-Poysbrunn – 300 m2) a v Německu (oboustranné protihlukové stěny – Waldshut-Thiengen, mobilní protihlukové stěny s integrovaným betonovým svodidlem Potsdam) přichází společnost MABA Prefa spol. s r. o. s nabídkou systému protihlukových stěn i do České republiky.

Obchvat Skotnice vrátí do obce původní pohodu a klid

říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny pan Ing. Štefan Podolan, hlavní stavbyvedoucí společnosti Eurovia CS, závod Zlín.

Silnice potřebují opravit, v zimě to ale není efektivní

V roce 2017 bylo vyrobeno více asfaltových směsí než v roce předchozím. Bohužel se opět vrací negativní trend rekonstrukcí silnic v teplotně nevhodných podmínkách. Rekordní objem výroby z roku 2015 se ale zopakovat nepodařilo.

Výroba a pokládka litého asfaltu

Asfaltová směs litého asfaltu (zkratka MA z anglického Mastic Asphalt) neobsahuje žádné vzduchové mezery a nedochází u ní k zaklínění zrn kameniva – kamenivo zde netvoří kostru jako u běžné asfaltové směsi.

Zvýšení traťové rychlosti v úseku Kuřim – Tišnov

Firma SUDOP BRNO, spol. s r. o. byla zpracovatelem realizační dokumentace investiční akce pod názvem „Zvýšení traťové rychlosti v úseku Kuřim – Tišnov“. Investorem zakázky byla Správa železniční dopravní cesty, státní organizace. Projekční práce probíhaly v roce 2015. Realizace byla započata po vydání stavebního povolení začátkem roku 2017.

Tři pohledy na dálnice: Velké projekty na D1 a D48

V loňském roce zahájil COLAS CZ stavby tří velkých projektů. V polovině března začala modernizace úseku 20 na D1, poslední březnový den se připojil úsek 10. Trojlístek doplňuje stavba D48 Rybí–Rychaltice v Moravskoslezském kraji, jejíž základní kámen byl poklepán ve čtvrtek 29. června.

Skupině EUROVIA CS se v roce 2017 dařilo, její obrat vzrostl na 14,8 mld. Kč

Stavební Skupina EUROVIA CS dosáhla v roce 2017 konsolidovaného obratu 14,8 mld. Kč, což představuje nárůst oproti předchozímu roku o 10,4 %. Hospodářský výsledek před zdaněním činil podle mezinárodních účetních standardů 784 mil. Kč. Rentabilita tržeb se pohybovala na úrovni 5,3 %. V roce 2018 plánuje firma proinvestovat téměř 600 mil. Kč, především do moderního vybavení a rozvoje zaměstnanců.

Na dálnici D8 u Prahy se vracejí práce a dopravní omezení

Na začátku března se na dálnici D8 u Prahy vracejí pracovníci EUROVIA CS, aby pokračovali v rekonstrukci vozovky na levé části dálnice a dálničního mostu u Zdib. První březnový víkend budou realizována dopravní opatření v místě a v pondělí 5. března začnou práce na dálničním mostě přes silnici I/9 u sjezdu na Zdiby. Práce provádí EUROVIA CS pro ŘSD ČR.

V Plzni jde k zemi druhý z mostů přes Mikulášskou ulici

Modernizace železničních mostů přes Mikulášskou ulici v Plzni pod taktovkou Metrostavu vstupuje do druhé poloviny. Poté, co byl v loňském roce úspěšně uveden do provozu severní z dvojice železničních mostů, začal se 19. února odstraňovat most jižní. Oba nepřetržitě sloužily provozu více než sto let. Celá akce je součástí přestavby plzeňského železničního uzlu.

Úsek D1 Měřín – Velké Meziříčí bude průjezdný bez omezení již před prodlouženým víkendem

Již ve čtvrtek 16. 11. projedou řidiči po modernizovaném úseku dálnice D1 v úseku Měřín – Velké Meziříčí bez omezení. Práce provedlo sdružení firem EUROVIA CS (vedoucí sdružení) - STRABAG pro ŘSD ČR.

EUROVIA CS opravila silnici z Říčan do Uhříněvsi o dva měsíce dříve

O víkendu proběhly poslední práce na silnici vedoucí z Říčan do Uhříněvsi. Stavební skupina EUROVIA CS, která zde na ulici Přátelství již několik měsíců pracovala, dokončila rekonstrukci v předstihu o dva měsíce oproti původnímu plánu. Ode dneška tak řidiči mohou místem projíždět na zcela nové vozovce a bez dopravních omezení.

Zvýšení traťové rychlosti v úseku Golčův Jeníkov – Čáslav v režii Eurovia CS

Letos na podzim skončí projekt Zvýšení traťové rychlosti v úseku Golčův Jeníkov – Čáslav. Stavebně byl již dokončen, a tak byl naplněn cíl projektu, a to uvést trať zařazenou do Evropského železničního systému TEN-T do normového stavu, prvky železniční tratě byly optimalizovány na požadovanou úroveň a byla zajištěna především spolehlivost provozu.

Stavební systém Hamco Multi-plate

Mosty, podchody, podjezdy a propusti jsou nutnými součástmi sítě komunikací. Údržba, výstavba a rozvoj výkonnosti určitého hospodářského prostoru a utváření jeho správného životního prostředí vyžadují, aby se jak komunikacím, tak i vodním tokům věnovala neustálá péče.

JANKOSTAV s.r.o. – již více než 25 let spolehlivý partner při provádění dopravních staveb

JANKOSTAV s. r. o. je ryze českou firmou působící v Moravskoslezském kraji již od roku 1991. Mezi její hlavní náplně práce patří provádění dopravních a inženýrských staveb. Disponuje silným týmem zaměstnanců i potřebným strojním vybavením, takže je schopna dodávat své stavby v kompletu.

SaM - silnice a mosty na Vašich cestách

Skupina SAM má v současné době 9 závodů po celé České republice. Je držitelem 11 ocenění Mostní dílo roku. Hlavní náplní jsou opravy a novostavby mostních konstrukcí a komunikací, má certifikovány výrobky ocelové mostní zábradlí typ SAM, ocelové zábradelní svodidlo typ ZSSAM/H2, výrobu a montáž ocelových konstrukcí pro tř. EXC3.

Snížení tepelné zátěže měst - řešení leží na silnici

Změny klimatu přinesly v posledních dekádách několik negativních jevů spojených s nárůstem průměrné roční teploty. Jedním z nich je nadměrné zahřívání center měst a hustě obydlených částí. Teplo slunečního záření absorbované na povrchu městské zástavby a komunikací zvyšuje teplotu vzduchu, dochází k přehřívání a snižuje se kvalita života obyvatel.

EUROVIA CS rekonstruuje jednu z nejstarších tramvajových tratí v Olomouci

říká v rozhovoru pro Stavební a investorské noviny Ing. Miroslav Lajda ze společnosti Eurovia CS, a. s.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další >

Vyhledávač stavebních pojmů

Nechte si zasílat měsíční newsletter

Na facebooku

NAŠI PARTNEŘI Další partneři