Stavba vícero objektů zároveň byla logisticky a v některých detailech i technicky velmi náročná, například u kontroly zrání betonu a ošetřování betonových konstrukcí nebo dočasného podpírání mostních konstrukcí. Nejdelší z mostů Hjelsetkrysset (K2000) měří 72 m. Zajímavostí projektu byla například montáž devatenácti mostních nosníků na mostě Hagaelvabru (K1500), které měřily 40,6 m. Pro logisticky složitou operaci byla použita i loď, musely se rozšířit místní cesty a použít 500 t jeřáb. Na projektu pracovalo celkem 50 stavbařů z Čech, kteří nabyli spoustu zkušeností v průběhu dvou náročných zim s pověstným severským mrazem a sněhem. „Vážím si našeho týmu za to, jak si poradil s nástrahami norského počasí. Zažili jsme -20 °C, jarní povodně, které nám několikrát vytopily stavbu, ale to nás nikdy nezastavilo a výstavba pořád pokračovala kupředu,“ dodává vedoucí projektu Matěj Novotný.
Metrostav Norge je technicky vyspělá stavební společnost orientující se především na dopravní stavby se specializací na ražby tunelů a jiných podzemních staveb. Disponuje potřebným know-how, kvalifikovaným personálem a vybavením pro výstavbu železobetonových konstrukcí a mostů. V současné době se podílí na několika projektech v Norsku, Švédsku a na Faerských ostrovech.
Skupina Metrostav působí již několik let díky svým dceřiným společnostem a zahraničním organizačním složkám v několika zemích – v Německu, Rakousku, Maďarsku, Polsku, Norsku, Švédsku, Finsku, na Islandu, Faerských ostrovech, ve Velké Británii a v Turecku. Z hlediska dosaženého obratu můžeme považovat za nejvýznamnější zahraniční oblasti Německo a severské státy.