V reakci na zvýšenou poptávku představila společnost DEVELON, dříve Doosan Construction Equipment, nejnovější verzi svého systému pro správu vozového parku MY DEVELON – novou digitální platformu pro správu stavebních strojů.
„Pomocí aplikace MY DEVELON nebo webového prohlížeče mohou zákazníci a prodejci přistupovat k údajům o údržbě a provozu svých stavebních strojů DEVELON a spravovat je,“ sděluje Kevin Lynch, manažer marketingu, DEVELON Europe. „Zákazníci mohou vzdáleně kontrolovat stav svého zařízení a komunikovat se svými stroji zasíláním zpráv.“
Nové funkce
Mezi nejnovější funkce, které nyní platforma MY DEVELON nabízí, patří možnost stahování servisních nástrojů a obdržení na míru přizpůsobených nabídek dílů pro stroje DEVELON.
„Zákazníkům poskytujeme nabídkové rozhraní, jehož prostřednictvím si mohou vyžádat cenovou nabídku originálních dílů DEVELON od svého místního prodejce,” vysvětluje Kevin Lynch. „Jedná se o velmi užitečný zdroj pro zákazníky. Mohou si vybrat díly, ke kterým požadují kalkulaci, a odeslat požadavek svému prodejci. Zákazníci se rovněž mohou přihlásit k odběru našich exkluzivních digitálních služeb.“
Zvýšené využití telematiky
Podle údajů sledovaných společností DEVELON využívá telematické systémy stále více prodejců a zákazníků. Přestože některé zákazníky může množství dat odrazovat, společnost DEVELON a její prodejci usilovně vyvíjejí školicí programy, které pomáhají zákazníkům, aby se v systému naučili orientovat. Z počátku prodejci společnosti DEVELON používají stručné a zjednodušené školicí materiály, které jsou velmi účinné u specialistů na prodej.
„Když si zákazník koupí nový stroj, naši prodejní specialisté mu poskytnou základní školení o telematice,“ říká Kevin Lynch „A když zákazník s novým strojem odjíždí, má k dispozici telematický profil. Může se přihlásit a začít svůj nový stroj okamžitě monitorovat.“
Jednou z nejoblíbenějších funkcí telematických služeb je dnes podle zástupců DEVELON možnost získávat kódy ze strojů. Prodejci a zákazníci se mohou přihlásit k odběru upozornění, když stroj DEVELON vyžaduje servis. Prodejci se tak mohou proaktivně zapojit do spolupráce se zákazníky a optimalizovat péči o provozuschopnost jejich stroje.
„Naše telematická nabídka pomáhá udržovat stroje našich zákazníků v provozu tak, jak je to zamýšleno,“ říká Kevin Lynch „Prodejci a zákazníci mohou stroje lépe vzdáleně sledovat, aby měli jistotu, že jsou v dobrém stavu, a mohou rovněž naplánovat běžnou údržbu a zajistit, že bude provedena, kdy je to potřeba.“
Aplikace MY DEVELON je k dispozici běžně ke stažení. Stávající uživatelé systému DEVELON Fleet Management pro správu vozového parku by měli nahradit stávající aplikaci stažením nové aplikace MY DEVELON. Mohou se přihlásit pomocí stejných přihlašovacích údajů.
Pro více informací o stavebních strojích DEVELON navštivte https://eu.develon-ce.com/en/ nebo kontaktujte distributora pro ČR, společnost GARNEA a.s. na www.garnea-stavebni.cz.