Nově tak byly například oceněny značky z kategorií betonové prvky, střešní krytiny, kotle a bojlery a další. Kategorie zdících materiálů patří naopak mezi ty tradiční a silnou pozici v ní potvrdila značka Ytong, která ji vyhrála již počtvrté!
Data z letošního ročníku ukazují, že zákazníci si své nákupy v této náročné době plánují a promýšlejí ještě výrazněji než v loňském roce. Letošní ročník soutěže také jednoznačně potvrdil tržní změny v rámci nákupního chování, reagující na dění ve společnosti.
Ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2022 v kategorii zdících materiálů pro značku Ytong přebíral Luděk Suchomel, marketingový ředitel společnosti Xella CZ: „Vlna změn zasáhla i oblast výstavby, investoři i výrobci stavebních materiálů museli a musí reagovat na rostoucí ceny vstupů včetně ceny energií, stejně tak i na navýšení úrokových sazeb. V době tak výrazných změn nás samozřejmě těší, že se nám podařilo obhájit loňské vítězství a počtvrté v řadě jsme obdrželi ocenění, postavené na důvěře zákazníků. Pórobeton Ytong byl, je a i nadále bude stavební materiál vhodný pro novostavby, rekonstrukce, stejně tak i pro výstavbu bytových domů či nebytových prostor, které odpovídají současným a budoucím požadavkům na nízkou energetickou náročnost, maximální komfort a zdraví jeho uživatelů.“
Vyhlášení Nejdůvěryhodnějších značek 2022 se uskutečnilo v rámci slavnostního galavečera ve čtvrtek 10. listopadu 2022 v Autoklubu České republiky v Praze. „Značky jsou nominovány automaticky na základě prodejů a v každé kategorii může být nejdůvěryhodnější pouze jedna značka. To zaručuje, že oceněné značky jsou skutečné silné a důvěryhodné. A protože může v každé kategorii zvítězit pouze jedna značka, redesignovali jsme logo soutěže. Nově je jeho součástí symbol medaile s jedničkou,“ říká Lukáš Matějka, manažer společnosti Atoz Marketing Services, která projekt ve spolupráci s výzkumnou agenturou NielsenIQ a řadou mediálních partnerů pořádá.