Do této soutěže se firmy samy přihlásit nemohou a udělení titulu předchází náročné výběrové řízení.
Titul Czech Business Supebrands, který letos společnost Metrostav získala, se každoročně uděluje podnikatelským subjektům s vynikajícím postavením značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands pak získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.
Program Superbrands obnovil své působení v České republice v roce 2013. Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru či sektoru služeb, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi konkurencí a prokazují vynikající výsledky v oblasti budování úspěšné značky. Cílem organizace Superbrands je nejen vzdát hold nejúspěšnějším značkám v oblasti brandingu, ale také uvést do středu pozornosti spotřebitelů a odborné veřejnosti mimořádně silné značky působící na českém trhu a prezentovat příklady hodné následování pro všechny, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od těch nejlepších.
Metrostav a.s. se za více než 50 let své činnosti vypracoval se finančně silnou a stabilní univerzální stavební společnost se schopností získávat a řídit velké a složité projekty na domácím trhu i v dalších 13 zemích světa. Mezi jeho klíčové obory působnosti patří dopravní stavby, podzemní stavby, občanské stavby, stejně jako projekty pro průmysl a ekologické stavby, pro veřejné i soukromé investory.