Pod mottem "The Art of Floor Systems" sdružuje společnost se sídlem v německém Ulmu všechny své značky: Uzin, Wolff, Pallmann, Arturo, Codex a Pajarito pod jednu zastřešující značku Uzin Utz – v novém firemním designu a v jednotně sladěném vzhledu. Společně tvoří základ pro profesionálně řemeslné provádění pokládky podlah a mimořádně kvalitní systémová řešení pro vše, co souvisí s podlahami.
V průběhu 111 let se společnost Uzin Utz vypracovala z regionálního výrobce lepidel na mezinárodní společnost v oboru stavební chemie a průkopníka v tomto odvětví. Tehdy i dnes se pod vedením zakladatelské rodiny Utz společnost neustále rozrůstá – a to i v dobách nelehkých. Díky jedinečným odborným znalostem vznikla společnost sjednocující základní kompetenci v oblasti podlah.
Udělejme ze světa podlah poslání: The Art of Floor Systems
"Jako rodinný podnik čtvrté generace jsme zárukou odborných znalostí v oblasti podlah, které chceme i nadále rozšiřovat v úzkém spojení všech našich značek," vysvětluje Philipp Utz, člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu, "protože společně můžeme nabídnout ta nejlepší řešení pro všechny potřeby zákazníků, a to i na mezinárodní úrovni." Philipp Utz pokračuje: "Chceme poskytovat řemeslníkům, projektantům a architektům profesionální řešení v oblasti provádění pokládky podlah, která by vedla k výsledku na nejvyšší úrovni." Oba bratři Julian a Philipp Utzovi, pravnuci zakladatele, společně řídí společnost jako členové představenstva. Know-how jednotlivých značek se promítá do nové společné kampaně "The Art of Floor Systems" pod zastřešující značkou Uzin Utz. Jednotlivé značky jsou vizualizované novým firemním designem, který jasně ukazuje sounáležitost rodiny značek a zároveň dává všem značkám jasnou rozpoznávací odlišnost díky modernizovanému logu a tzv. abstraktům. Stejně jako je šest značek jedinečných svými bohatými zkušenostmi, je jedinečná i jejich individuální podoba. Na všech obalech a v médiích se objevují ve výrazné podobě a barvě. Všechny formy dohromady tvoří nový vizuální výraz kampaně „The Art of Floor Systems“.
Podlahová řešení z jednoho zdroje: značky v rodině se navzájem podporují
"Zvolili jsme princip ‚endorsed brands’," říká Philipp Utz. "Jednotlivé značky jsou posíleny zastřešující značkou. Kladečské systémy, nátěry, stroje a nářadí jsou v novém designu pro spotřebitele snáze rozpoznatelné a přiřaditelné k 'rodině' v místech prodeje. Toho je dosaženo pomocí barevné identifikace značek a abstraktů v kombinaci s jasně zvýrazněným názvem produktu a také jasným a redukovaným popisem, který poskytuje pouze základní informace. Technické informace jsou k dispozici ve formě mezinárodně platných piktogramů. QR kódy se specifickými informacemi jednotlivých zemí jsou k dispozici také na všech obalech."
Silná značka - nové logo
V rámci nového korporátního vzhledu bylo navrženo také logo zastřešující značky Uzin Utz, které se k firmě dokonale hodí. Nápis je ve spodní části přerušen a linie podlahy je stupňovitá. Symbolizuje hlavní kompetenci společnosti – podlahu. "V době, kdy se mnoho značek mění s líbivostí, my se snažíme o vyjádření informace," říká Julian Utz. To symbolizuje i motto " Your Floor. Our Passion ", které viditelně doprovází zastřešující značku při všech mediálních prezentacích společnosti.
111 let firmy Uzin Utz: do budoucnosti s vášní
"Your Floor. Our Passion" (neboli v překladu "Vaše podlaha. Naše vášeň") není jen vášní pro podlahy v Uzin Utz. Tento slogan je také symbolem firemní strategie PASSION 2025, která je založena na čtyřech pilířích: Planet, Profit, People, Products & Services (Planeta, Zisk, Lidé, Produkty & Služby) a kterou zaměstnanci žijí s vášní a realizují ji v projektech. "V roce 2021 jsme také intenzivně pracovali na nové firemní identitě se zaměřením na produkty a služby, abychom ji mohli v roce 2022 v rámci roku "People" představit hlavním zainteresovaným aktérům – zaměstnancům & společnosti a našim zákazníkům” vysvětluje postup Julian Utz.
"People" znamená pospolitost, kterou nová identita značky vyjadřuje. V roce 2017 již byly dceřiné společnosti začleněny do společnosti pod jednotným názvem. Vytvoření zastřešující značky je pro nás důležitým krokem k posílení společné prezentace a k tomu, abychom mohli našim zákazníkům po celém světě nabídnout nejlepší možné synergie a řešení pokládky podlah z jednoho zdroje," dodává člen představenstva Philipp Utz. V této souvislosti došlo také k reorganizaci začlenění výrobků pro ošetřování, čištění a údržbu podlah. Tyto výrobky, které byly dosud známy pod značkou RZ, budou v budoucnu převedeny pod značky Uzin a Pallmann. "Ekonomická a sociální udržitelnost je součástí naší DNA stejně jako udržitelné výrobky pro ekologické a surovinové zdroje šetřící stavebnictví."
Zahájení mezinárodně koncipované kampaně " The Art of Floor Systems“ je podporováno specifickými webovými stránkami, videi, plakáty a kampaní na sociálních sítích. V listopadu 2021 již bylo na vlastním firemním intranetu společnosti zahájeno odpočítávání pro všechny zaměstnance s denními přehledy o historii společnosti. 111 let firmy Uzin Utz jako výchozí startovní výstřel pro " The Art of Floor Systems ": tradice a budoucnost s vizí - prožitá praxe ve čtvrté generaci firmy Uzin Utz. Více informací najdete na www.the-art-of-floor-systems.com.