CISA eSIGNO nabízí možnost snadného a rychlého nastavování, změn a rušení přístupových práv, a řeší tak časté problémy se ztracenými či nevrácenými klíči. Jedná se o komfortní řešení s vysokou bezpečností a s možností úpravy systému tak, aby splňoval veškeré individuální požadavky zákazníka.

Pro ovládání dveřních zámků z vnější strany slouží elektronické dveřní kování s integrovanou čtečkou čipů. Při přiložení platné karty nebo čipu dojde k odemčení dveří. Pro zajištění bezproblémové evakuace jsou do dveří instalovány zadlabací zámky s panikovou funkcí, díky které lze z vnitřní strany kdykoliv odemknout a otevřít pouze stisknutím kliky. Pro zajištění vyšší bezpečnosti osob a majetku lze také dodat zámky se samozamy­kací funkcí, které dveře při každém zavření (např. odchodu z ­místnosti) automaticky zamknou.

Elektronické dveřní kování má vlastní nezávislé napájení a jednoduše nahradí stávající mechanické kování. Při instalaci proto nejsou potřeba žádné stavební úpravy ani rozvody kabeláží. Kování jsou dostupná v různých designech a povrchových úpravách, a lze je tak dokonale sladit s interiérem budovy. K řízení automatických dveří, vrat, bran, závor či například výtahu se používá stěnová čtečka. Ta je opět dostupná v různých designech a v provedení pro použití v interiéru nebo venku.

Elektronický přístupový systém CISA eSIGNO – řešení přístupu s pokročilými funkcemi


Pro správu přístupových práv používá autorizovaný personál programátor karet (čipů). Pomocí něj může udělovat, měnit a rušit přístupová práva jednotlivým uživatelům, a to včetně možnosti okamžitého zrušení platnosti karty v případě ztráty nebo zcizení. Kartám je také možno nastavit časová omezení – například karta hotelového hosta platí pouze po dobu trvání jeho pobytu, ­zaměstnanci mohou mít povolen vstup pouze v pracovní době. Programátor se zároveň používá pro načítání historie ze zámků (může sloužit ke kontrole docházky) a pro nastavování a servis zámků.

Systém může fungovat v režimu off-line nebo on-line. On-line připojení je nezbytné pro možnost vzdálené správy a pokročilá nastavení, např. funkce validátoru. Stěnová čtečka umístěná u vstupu do objektu pak slouží jako validátor – povoluje platnost přiložených karet pro daný časový úsek (např. pracovní den), a zabraňuje tak zneužití ztracených karet personálu. Další funkcí pro zvýšení bezpečnosti je možnost zapisování informace o každém použití nebo pokusu o použití přímo do paměti karty. Karty mohou sloužit i k ovládání jiných technologií, např. výtahu, včetně automatické volby podlaží.

Karty lze rovněž použít v kombinaci s jednotkami pro inteligentní úsporu energie PWS používaných především v hotelech. Jednotky mají podobu nástěnné designové čtečky karet umístěné v každém pokoji. Systém PWS zajišťuje sepnutí elektrických obvodů pokoje pouze pokud je ve čtečce zasunutá platná karta (k sepnutí nedojde při vložení jiného předmětu nebo karty z jiného hotelu), zabraňuje tak plýtvání energií, když host není na pokoji, a výrazně snižuje náklady hotelu.

Máte zájem o elektronický přístupový systém, který je bezpečný, komfortní pro obsluhu i správu a zároveň cenově dostupný? Kontaktujte nás. Specializujeme se na komplexní řešení přístupu pro všechny typy objektů po celé ČR. Nezávazně navrhneme řešení a zpracujeme cenovou nabídku na základě obhlídky místa a vašich požadavků. Zajišťujeme kompletní dodávku, instalaci, zaškolení v používání systému, 100% servis a samozřejmě technickou podporu.

Výrobce: CISA S.p.a.
Distributor: H&B Group s. r. o.
tel.: +420 377 225 903
e-mail: info@hbgroup.cz
www.klicovecentrum.cz