„Vedle toho, že se jedná o náhradu papírového montážního listu, tak aplikace Servis 2GO přináší řadu přidaných hodnot. Jednou z nepochybných výhod je přímé propojení s informačním systémem. Náš mechanik odjíždí na zakázku a data o stroji, kontakty, popis poruchy, opravy má vše přehledně na jednom místě, tak jak mu zakázku založil dispečer. Pokud dojde k jakékoliv změně, stačí provést synchronizaci dat a nové informace se dostanou k mechanikovi v terénu a současně také k dispečerovi,“ popisuje aplikaci Servis 2GO Petr Rožníček, vedoucí servisu strojů Komatsu ve společnosti KUHN – BOHEMIA.
Aplikace je tedy využívána servisním mechanikem i dispečerem z pobočky a samozřejmě do ní vstupuje i zákazník, který se po dokončení opravy podepisuje na obrazovku a montážní list je mu neprodleně odesílán na jeho příslušnou emailovou adresu.
Čím konkrétně tedy tato aplikace zlepšuje kvalitu servisu? „Z pohledu zákazníka bude montážní výkaz vždy čitelný a přehledný a z pohledu servisu už nebude muset dispečer zbytečně přepisovat odpracované hodiny do informačního systému – vše je transferováno tak, jak přesně vykázal mechanik,“ konstatuje Petr Rožníček s tím, že se jedná o významnou úsporu v tzv. papírování a díky elektronickým montážním listům je možné si je prohlédnout odkudkoliv bez nutnosti někdy složitého a zdlouhavého hledání v šanonech.
Aplikaci Servis 2GO navrhla specializovaná softwarová firma pro celou rakouskou skupinu KUHN HOLDING, která nabízí zákazníkům spolehlivé partnerství ve stavebnictví, dopravě, ve skladových a logistických oborech, má sídlo v Rakousku a vedle České republiky působí v řadě dalších evropských zemí. Aplikace je aktuálně využívána také v Německu a Švýcarsku a na základě zkušeností z terénu je pravidelně aktualizována, tedy vylepšována a přizpůsobována moderním servisním potřebám. Hlavní snahou je nyní zavést aplikaci i do dalších zemí, které jsou členy skupiny KUHN HOLDING, tedy na Slovensko a dále do Maďarska, Chorvatska, Bosny, Slovinska a Polska. Zavedení mobilní aplikace Servis 2GO tak bezesporu přispěje k dalšímu zkvalitnění služeb zákazníků společnosti KUHN – BOHEMIA a majitelů strojů značky Komatsu.