„Vedle toho, že se jedná o náhradu papírového montážního listu, tak aplikace Servis 2GO přináší řadu přidaných hodnot. Jednou z nepochybných výhod je přímé propojení s informačním systémem. Náš mechanik odjíždí na zakázku a data o stroji, kontakty, popis poruchy, opravy má vše přehledně na jednom místě, tak jak mu zakázku založil dispečer. Pokud dojde k jakékoliv změně, stačí provést synchronizaci dat a nové informace se dostanou k mechanikovi v terénu a současně také k dispečerovi,“ popisuje aplikaci Servis 2GO Petr Rožníček, vedoucí servisu strojů Komatsu ve společnosti KUHN – BOHEMIA.

Aplikace je tedy využívána servisním mechanikem i dispečerem z pobočky a samozřejmě do ní vstupuje i zákazník, který se po dokončení opravy podepisuje na obrazovku a montážní list je mu neprodleně odesílán na jeho příslušnou emailovou adresu.

Aplikace Servis 2GO pomáhá mechanikům při péči o stroje Komatsu


Čím konkrétně tedy tato aplikace zlepšuje kvalitu servisu? „Z pohledu zákazníka bude montážní výkaz vždy čitelný a přehledný a z pohledu servisu už nebude muset dispečer zbytečně přepisovat odpracované hodiny do informačního systému – vše je transferováno tak, jak přesně vykázal mechanik,“ konstatuje Petr Rožníček s tím, že se jedná o významnou úsporu v tzv. papírování a díky elektronickým montážním listům je možné si je prohlédnout odkudkoliv bez nutnosti někdy složitého a zdlouhavého hledání v šanonech.

Aplikace Servis 2GO v podstatě nahrazuje papírový montážní list, tedy je využívána na jedné straně mechaniky a z druhé strany do ní vstupují dispečeři na jednotlivých pobočkách.


Aplikaci Servis 2GO navrhla specializovaná softwarová firma pro celou rakouskou skupinu KUHN HOLDING, která nabízí zákazníkům spolehlivé partnerství ve stavebnictví, dopravě, ve skladových a logistických oborech, má sídlo v Rakousku a vedle České republiky působí v řadě dalších evropských zemí. Aplikace je aktuálně využívána také v Německu a Švýcarsku a na základě zkušeností z terénu je pravidelně aktualizována, tedy vylepšována a přizpůsobována moderním servisním potřebám. Hlavní snahou je nyní zavést aplikaci i do dalších zemí, které jsou členy skupiny KUHN HOLDING, tedy na Slovensko a dále do Maďarska, Chorvatska, Bosny, Slovinska a Polska. Zavedení mobilní aplikace Servis 2GO tak bezesporu přispěje k dalšímu zkvalitnění služeb zákazníků společnosti KUHN – BOHEMIA a majitelů strojů značky Komatsu.