Nosná konstrukce spodní stavby, která byla výrazně ovlivněna dispozičními požadavky na parkování a průjezdné pruhy, byla navržena jako monolitická, železobetonová konstrukce. V podzemní části objektu bylo pro jednostranné bednění stěn nasazeno osvědčené rámové bednění TRIO s opěrnými rámy SB. Bednění sloupů bylo řešeno kombinací systému TRIO a bednění kruhových sloupů SRS. Zvláštností v podzemním podlaží byla kruhová stěna u vjezdu do garáží, vysoká 7 m, která musela být z důvodu požadavku investora na stěnu bez spínacích otvorů bedněna z obou stran jednostranným bedněním ze systému kruhového bednění RUNDFLEX s opěrnými rámy SB.
Konstrukce horní stavby byla navržena jako železobetonový, monolitický, sloupový skelet doplněný vnitřními železobetonovými stěnami kolem komunikačních jader. Pro bednění kruhových sloupů se osvědčil systém SRS, který byl v případě šikmých sloupů podpíraný konstrukcí ze závor SRU a vřeten SLS. Stěny jader budovy byly bedněny stěnovým systémem TRIO.
Na celém objektu byl pro bednění stropních desek zvolen systém stropního bednění MULTIFLEX. V nadzemní části byly obvodové průvlaky obloukového půdorysu doplněny stropními stoly SRU, tvořícími zároveň ochoz budovy. Uprostřed objektu byla navržena čtyřpodlažní nástavba vejčitého půdorysu, která svými rozměry přesahuje spodní konstrukci a musela být na výšku cca 20 m podepřená systémem lešení PERI UP Rosett.
PERI, spol. s r. o.
Průmyslová 392, 252 42 Jesenice
tel.: 222 359 311
e-mail: info@peri.cz
www.peri.cz