Spolu s MCE Milano je ISH největším veletrhem v Evropě, a to napříč oborovým zaměřením. A pro nás hlavně reprezentuje oficiální začátek jednáních o přesné podobě nadcházejícího ročníku, a to jak co se týká jednáních o účasti jednotlivých klíčových klientů, tak je i velkou inspirací pro vlastní podobu veletrhu z pohledu návštěvníka.
"Řekl bych, že hlavní inspirací a obrovsky podnětnou událostí byl pro nás především předloňský ročník, kdy jsme právě na ISH 2013 zveřejnili novou podobu AquaThermu, domluvili s asociací Rehva její účast v doprovodném programu, a to vše odprezentovali na stáncích našich budoucích klientů ... i když výraz „stáncích“ zrovna na ISH moc neplatí. Kdo letos veletrh navštívil, dá mi za pravdu. Mnohdy expozice připomínají rodinné domy a na ISH se opravdu na plochách a vlastních expozicích nešetří", říká Mgr. Michal Drážďanský, jednatel MDL EXPO, agentury, která pořadá veletrhy Aquatherm Praha a Aquatherm Nitra.
"ISH nás opět ohromilo svojí velikostí, masou návštěvníků, investicemi do prezentací a spoustou novinek jak na stáncích vystavovatelů, tak tématy doprovodných programů, které jsou mnohdy více zaměřeny do budoucnosti než že reflektují pouze současnost - v čemž já osobně především vidím smysl podobných událostí a rádi bychom se touto cestou také na příštím AquaThermu vydali", pokračuje Drážďanský.
Nemá smysl za nás hodnotit jednotlivé novinky z oboru TZB, které jsme letos ve Frankfurtu viděli, s těmi určitě seznámí čtenáře mnohem lépe představitelé českých výrobců a dovozců, kteří se na ISH prezentovali. Nemá také smysl srovnávat veletrh ISH s AquaThermem popř. dalšími veletrhy a výstavami v zemích jako je Česká republika, ale určitě má smysl mít v České republice jeden hlavní svátek oboru TZB, kde se sejdou všichni hlavní představitelé výrobců a dovozců se svými klienty a s odbornou veřejností a kde návštěvníci, kteří nemohli letos do Německa přijet nebo nestihli si vše prohlédnout, budou mít šanci většinu novinek kde vidět. Pevně věříme, že to opět bude na AquaThermu Praha v březnu 2016.
A co tedy pro nás bylo letos inspirací a co jsme si z ISH 2015 odvezli?
"Posilníme povědomí o elektronické vstupence zdarma pro návštěvníky veletrhu, zaměříme se na zasílání novinek s využitím loňských registrovaných návštěvníků jak o vlastním veletrhu, tak především o našich vystavovatelích a hlavně se zaměříme na doprovodný program s tématy více upřenými do blízké budoucnosti s podtitulem ... 4 témata, 4dny veletrhu, a to v nově vybudovaném a konečně důstojném konferenčním centru přímo v areálu výstaviště," rekapituluje Drážďanský.
Jak viděl veletrh ISH 2015 přípravný tým veletrhu AquaTherm Praha 2016
7.4.2015 /
Instalace, Společenské akce
Veletrh ISH ve Frankfurtu je samozřejmě pro všechny, kteří mají co dočinění s veletržním marketingem velkou událostí a bez výjimky to platí i pro nás, kteří připravují další ročník veletrhu AquaTherm Praha.