Spuštěním ročního věrnostního programu podporuje Phoenix-Zeppelin zákazníky, kteří se rozhodnou vyměnit, nebo si nechat opravit hydraulické hadice v pobočkách v Praze Modleticích, Brně, Ostravě či Mostě. Za výměnu nebo opravu hadic mohou zákazníci sbírat body, které promění v originální značkové zboží Caterpillar.
„Nejčastější příčinou selhání hydraulických hadic v náročném prostředí je otírání jejich povrchové vrstvy,“ uvedl Martin Jelínek, vedoucí servisu a poprodejních služeb Phoenix-Zeppelin. „Ve srovnání s běžnými pryžovými hadicemi jsou speciální hadice Cat® ToughGuardTM odolnější a trvanlivější. Vnější polyetylénová vrstva poskytuje vyšší odolnost proti otěru způsobenému třením hadic o sebe nebo o jiné předměty. Hadice Cat ToughGuard prošly dvěma miliony otěrových cyklů, aniž by došlo k jejich poškození,“ řekl Martin Jelínek.
Kromě kvality, která je u značky Caterpillar na prvním místě, klienty motivuje k opravě a nákupu hydraulických hadic věrnostní program. Mechanika věrnostního programu je založena na principu sbírání bodů zvaných „háčka“, které budou klienti sbírat do věrnostní karty. Zákazník si přijde nechat vyrobit hadici a v ten moment spouští servisní technik stopky. Pokud zvládne hadici vyrobit do třiceti minut, zákazník obdrží zelenou samolepku jako symbol vyrobené hadice.
Pokud limit třiceti minut přesáhne, musí dát servisní technik zákazníkovi samolepky dvě – jednu zelenou a jednu červenou za nesplněný limit. Až zákazník nasbírá pět „háček“, dostane za naplněnou věrnostní kartu poukaz k odběru značkového zboží Caterpillar v hodnotě 500 korun z PZ shopu.
„Od této kampaně si slibujeme vyšší zájem o hydraulické hadice z dílny Phoenix-Zeppelin a vytvoření silné pozice na trhu výroby a opravy hydraulických hadic,“ uzavřel Martin Jelínek.
Více informací o pravidlech lze získat na adrese http://hadice.p-z.cz.