Principem akce je sbírání soutěžních bodů, které zákazník nalepí na speciální soutěžní kartu, kterou obdrží na prodejně. Za každý zakoupený výrobek je jeden bod. Vyplněná karta se následně zašle do centrály firmy Knauf. Akce začíná 1. dubna a končí 31. října 2011. Hrací kartu, respektive soutěžní body, lze získat pouze na prodejnách, které se akce zúčastní, a které budou označeny reklamními plakáty a letáky s motivem „trpaslíků“. Každý může zasílat libovolný počet vyplněných hracích karet.

Do prodejní akce jsou zařazeny produkty Rotband (balení 30 kg, 16 kg a 4 kg), Goldband (balení 30 kg), MP 75 a MP 75 L (balení 30 kg), Multi-Finish (balení 25 kg), Uniglatt (balení 20 kg), Perlfix (balení 25 kg), Bau- und Elektrikergips (balení 16 kg, 4 kg a 1,5 kg). Na výherce čekají zajímavé odměny jako například hladítka s logem Knauf, fleecové vesty, montérky, USB Flash disky, digitální fotorámečky, fotoaparáty Samsung, telefony Nokia či televizory Panasonic.

Úplná pravidla prodejní akce jsou k dispozici na www.knauf.cz