Na jeho palubě může řidič využít všech jeho předností a kvalit, příznivé spotřeby (nejnižší ve své kategorii) a současně se ponořit do světa, kterému vévodí bohaté zkušenosti ze závodů tahačů: vnější doplňky « Renault Trucks Racing », červená sluneční clona, kožený volant, speciální potahy sedadel a koberce. Každé vozidlo je označeno « 2010 European Team Champion». Jedinečné vozidlo, které nezůstane na silnicích bez povšimnutí!
Závazek Renault Trucks ve světě závodních tahačů to je především vášeň, vášeň pro tahače, technologie a soutěživost. To vše chce Renault Trucks sdílet se svými klienty a proto se rozhodl oslavit své vítězství a titul Evropského šampiona 2010 limitovanou sérií Renault Premium « Truck Racing ».
Premium Route, známý svými silničními kvalitami a příznivou spotřebou, je k dispozici ve variantě tahač 4x2 (nebo 6x2 pro britský trh) s motorem DXi 11 o výkonu 460 koní. Exteriér vozidla je inspirován světem závodních tahačů a tomu odpovídá i dekorace: na silnici nezůstane bez povšimnutí! Zkratka « 01 » na čelní stěně kabiny a bočním spoileru symbolizuje titul evropského šampiona. Střední část nárazníku v červené barvě mezi předními světlomety připomíná závodní speciál Premium, jehož originální design přiostřil a poznamenal poslední sezónu Evropského poháru tahačů. Hliníková kola, logo « Renault Trucks Racing » a logo týmu « MKR Technology » dokončují vnější vzhled tohoto vozidla s výjimečným designem. Interiér byl koncipován ve stejném duchu! Šedé potahy sedadel s logem Renault Trucks Racing, volant potažený červenou kůží dávají řidiči pocit sedět za volantem opravdu jedinečného vozidla, které v sobě spojuje atmosféru závodů.
Co se týče jízdních vlastností Premium Route těží z výjimečných silničních kvalit, na jejichž základě byl vyvíjen i závodní speciál korunovaný evropským šampionem. «Řízení a nápravy Premium Route jsou zcela nezávislé» vysvětluje Philippe Boitard technický inženýr « Řízení je velmi přesné a bezpečné: řidič instinktivně nachází správnou trajektorii. Na silnici tedy nepotřebuje měnit styl řízení, pokud se dostane například do vyjetých kolejí. » Závodní motor DXi, který ukázal svoji převahu a spolehlivost v loňské závodní sezóně je adaptován do sériové výroby, protože motory DXi 11 l a 13 l mají totožnou architekturu.
Více jak 80% závodního motoru se nachází v sériově vyráběném motoru, to jsou pravidla nařízené FIA,» připomíná Maxime Le Bech inženýr na motory. «Síla DXi 11» pokračuje «spočívá v jeho schopnosti dosáhnout maximálního točivého momentu při nízkých otáčkách. Ať už je to při závodu nebo na silnici, máme sejný cíl: spolehlivost a výkon! »
Tato limitovaná série « Truck Racing » vycházející z Premium Route, nejproduktivnějšího vozidla své kategorie, v sobě spojuje emoce a účelnost! Premium Route « Truck Racing » je nyní k dispozici ve většině evropských zemí a klienti tak mají možnost těžit z prestižního titulu Evropského šampiona a zároveň pracovat se spolehlivým a rentabilním vozidlem.