K této významné příležitosti firma připravila speciální prodejní akci, kdy bylo možné zakoupit široký sortiment výrobků za výjimečné ceny. Akce trvala od 1. února 2010 do 31. prosince 2010 a setkala se s velkým ohlasem.
Do prodejní akce bylo začleněno asi 35 typů jednogarážových vrat včetně pohonu, dále byly sníženy ceny u nového typu domovních dveří RenoDoor a u jednoho typu exkluzivních dveří TopPrestige. Tyto výrobky mohli zájemci zakoupit za zvýhodněnou cenu, sleva často dosahovala oproti běžným cenám v daném sortimentu až 30 %.
„K 31. prosinci 2010 činil podíl akčních vrat 50 % všech prodaných sekčních vrat společnosti Hörmann v České republice za rok 2010. Úspěch akce tak do značné míry přispěl k dalšímu zvýšení podílu naší firmy v segmentu garážových vrat na českém trhu,“ uvádí ing. Vít Kareš, jednatel společnosti.
Díky pozitivnímu výsledku jubilejní prodejní akce v České republice se vedení společnosti rozhodlo připravit podobnou akci i na letošní rok. Ta bude vyhlášena při příležitosti mezinárodního stavebního veletrhu BAU v Mnichově v lednu 2011. Zde také ještě v rámci jubilea 75 let společnosti proběhne slosování právě o 75 garážových vrat zdarma a vyhlášení jejich vítězů.
Více informací na www.hormann.cz.