To bylo jedním z hlavních důvodů, proč renomovaný dovozce vysoce kvalitních hliníkových střešních krytin a fasádních systémů společnost PREFA Aluminiumprodukte spustila na svých webových stránkách nový portál, který propojuje klempíře a pokrývače se stavebníky a zájemci o novou střechu v blízkém okolí. Bez zbytečných komplikací tak zprostředkovává konkrétní a aktuální zakázky – snadno a rychle.

„PREFA řemeslníci“ jsou realizační firmy, které jsou proško­lené v PREFA Academy, mají s produkty PREFA bohaté zkušenosti  a jsou zdarma registrovány na ­„PREFA portále“, který je dostupný pro stavebníky na webových stránkách PREFA Aluminiumprodukte.

„Řemeslníky podporujeme nejen našimi produkty, školením a kvalitním servisem, ale nyní také skrze PREFA portál on-line službami. Stavebníkům zase chceme zjednodušit cestu k našim produktům,“ upřesňuje prokurista ­PREFA Aluminiumprodukte s. r. o., Aleš Slivka.

Doposud je registrováno přes 80 řemeslníků. Partnerská platforma je výhodná pro všechny strany – stavebník se vyhne zdlouhavému hledání toho správného řemeslníka ve svém regionu, kromě toho obdrží bez dalších dodatečných nákladů srovnávací nabídky. Řemeslník se zase může soustředit na svou práci a nemusí se starat o odbyt a získávání zakázek.

Nová platforma je k dispozici i v sousedním Rakousku a Německu, kde má příznivou odezvu. V České republice byla spuštěna koncem roku 2019.


Podpora místního řemesla a využití digitalizace


„Na místním řemesle nám velmi záleží a touto iniciativou ho aktivně podpoříme,“ zdůrazňuje Aleš Slivka, který by s pomocí platformy chtěl vybudovat činorodou komunitu PREFA řemeslníků. „I v řemesle a průmyslu můžeme využít přednosti digitalizace. Toto je naše první iniciativa tímto směrem,“ zdůrazňuje.

Jak funguje PREFA portál v praxi, tak na to jsme se již zeptali paní Kateřiny Palečkové, která má provoz portálu a spolupráci s řemeslníky na starosti. Ta k tomu říká:

Pro zájemce o novou střechu či stavebníka je práce s novým portálem velmi jednoduchá. V několika málo krocích si z pohodlí svého domova skrze PREFA portál vyžádá nabídku od PREFA řemeslníků z blízkého okolí. Vyplní stručný dotazník, který montážníkovi poskytne základní údaje o objektu a vybrané krytině. PREFA zákaznický servis bude stavebníka obratem kontaktovat, aby potvrdil poptávku a objasnil případné nejasnosti.

Jaký bude další postup?

Následně budou zájemce kontaktovat až 3 PREFA řemeslníci z blízkého okolí. Ti mu vypracují cenovou nabídku nejen za materiál, ale i za práci. Stavebník tak velmi rychle získá přehled o nákladech, které za novou střechu či fasádu bude muset v budoucnu vynaložit.

Co se stane v okamžiku, kdy bude mít zájemce o novou střechu či fasádu z materiálů ­PREFA u sebe shromážděny veškeré nabídky?

Porovnání a jednotlivé výhody shromážděných nabídek si již investor musí vyhodnotit sám. Může se přiklonit k například k zajímavějším referencím o firmě, nižší ceně nebo serióznímu vystupování. Nicméně konečné rozhodnutí o výběru dodavatele je již v jeho kompetenci, říká v závěru našeho setkání paní ­Kateřina ­Palečková.

 

PREFA Aluminiumprodukte s. r. o.
K Zelenči 2883/14, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice
tel.: +420 234 496 503
e-mail: office.cz@prefa.com
www.prefa.com