Projektanti

VALBEK spol. s r.o. - skupina vodohospodářské stavby

Skupina vodohospodářské stavby má pole působnosti nejen v České republice, ale také v zahraničí. Mimo spolupráce na dopravních stavbách se zabýváme projekcí kanalizačních systémů pro komunální sféru. Zajišťujeme kompletní dodávku projekčních prací ve všech fázích výstavby, včetně inženýrské činnosti.

Projekt - opravárenská hala v areálu provozní jednotky ČD Praha Jih

ARPIK OSTRAVA s. r. o. se již 25 let zabývá projektováním pozemních staveb, z nichž velkou část tvoří průmyslové objekty pro významné české a zahraniční investory. Společnost disponuje velmi zkušeným projekčním týmem.

Obnovení silnice III/2565 Most–Mariánské Radčice: SO 201 Most přes kolejiště a řeku Bílinu

Most SO 201 je význačným mostním objektem na obnovené silnici III/2565. Jedná se obnovu komunikačního spojení města Mostu s okolními obcemi ležícími severně od Mostu, tj. Mariánské Radčice a Braňany.

Umíme zadržet vodu v krajině a je dostatek pitné vody pro obyvatelstvo ČR?

VRV a. s. má významnou projektovou divizi, která zajišťuje celou šíři odborných projektových činností od studií až po prováděcí projekty a autorský dozor. Zabývá se plánováním v oblasti vod. VRV a. s. také zajišťuje komplexní inženýrskou přípravu staveb a technický dozor v průběhu výstavby.

Dostavba posledního úseku dálnice D1, stavba 0136 Říkovice – Přerov

Stavba D1 0136 Říkovice – Přerov představuje novostavbu dálnice o celkové délce 10,1 km. Na svém začátku, v km 75,300, navazuje na již realizovaný úsek dálnice D1 stavba 0135 Kroměříž východ – Říkovice v oblasti MÚK Říkovice a pokračuje severním směrem k Přerovu, který obchází ze západu.

Oskar – rekonstrukce mostu v km 80,930 trati Hohenau (ÖBB) – Přerov

Projekt ocelového železničního mostu OSKAR musel být za daných okrajových podmínek navržen jako šikmý s úložným úhlem 41° při rozpětí 97,5 m. Jedná se o první železniční most v České republice, který využívá síťovaný oblouk.

Dálnice D6 Nové Strašecí – Řevničov

Současná silnice I/6 je důležitou komunikací, která je součástí české, ale i evropské silniční sítě. Spojuje Prahu, Karlovy Vary a Cheb, naši republiku opouští na hraničním přechodu Pomezí nad Ohří – Schirnding (ČR – SRN). Umožňuje i propojení mezi Prahou a Jáchymovem, Mariánskými Lázněmi nebo Františkovými Lázněmi.

GEOtest si připomíná 50 let od svého založení

GEOtest je českou, soukromou, akciovou společností, která poskytuje široké spektrum konzultačních i dodavatelských služeb v ekologických oborech, inženýrské geologii, geotechnice a hydrogeologii. Poskytované služby dokáže přizpůsobit na míru potřebám svých zákazníků a svou vysokou odbornost může doložit značným počtem autorizací, certifikací a osvědčení.

VEKA poskytuje svým partnerům online nástroj pro podrobný návrh oken a dveří-FSP WinDoPlan

Společnost VEKA, výrobce plastových okenních a dveřních profilů nejvyšší třídy A, vytvořila pro své partnery profesionální online nástroj pro podrobný návrh oken a dveří, včetně veškerých certifikátů a tvorby dokumentace pro obchodní nabídky a výběrová řízení.

Chytrý systém přispěje k efektivnějšímu řízení dopravy v Českých Budějovicích

Město České Budějovice bude využívat nový chytrý systém, který si sám zjistí všechny důležité dopravní informace na silnicích. Sesbíraná dopravní data budou sloužit jako podklad pro budoucí plánování komunikací a jejich dimenzování a také k samotnému řízení křižovatek.

Chata Klínovec

Chata je umístěna ve svahu v místě krásného výhledu na Krušné hory – na český Klínovec i německý Fichtelberg. Chata je od příjezdové komunikace přístupná po kryté lávce, která slouží také jako zádveří a lyžárna. Motiv mostu se objevuje už v místní tradiční horské zástavbě. Je to praktický i výtvarně působivý prvek.

Komplexní digitalizace zimní zahrady snadno a rychle

Řešení Klaes 3D je jiné. Jeho technické jádro obsahuje výjimečné nástroje pro efektivní konstrukci, kalkulaci, prezentaci a výrobu zimních zahrad. Díky integraci do komplexního řešení Klaes tak lze snadno optimalizovat veškeré workflow společnosti, včetně všech organizačních a obchodních úkonů.

Hotelový resort Broadway v Mar. Lázních – rehabilitace čtyř historických objektů

Architektonické řešení vychází z respektování tradičního tvarosloví a moderní interpretace bosáže, která je hlavním prvkem utvářejícím charakter nové části.

Atypické konstrukce a založení přístavby průmyslové haly DGS Druckguss Systeme, Liberec

Dceřiná společnost DGS Druckguss Systeme s. r. o. se sídlem v Liberci, ul. Volgogradská je českou odnoží mateřské DGS Švýcarsko v St. Gallen. Firma je významným výrobcem se zaměřením na slitiny hliníku pro díly karoserie, řízení a agregátů především pro automobilový průmysl. Společnost byla v ČR založena r. 1991.

Modernizace stanice metra Skalka přispěla k vyšší kultuře cestování metrem

Pražské metro je v provozu od května roku 1974 a k dnešnímu dni čítá 61 stanic. Dopravní podnik o stanice pečuje průběžnou údržbou a vynakládá velké úsilí na chod jednotlivých stanic. Některé stanice jsou vlivem silných průsaků spodních vod zdegradovány korozí.

Hranice - severovýchodní obchvat (TES + ÚS)

Silnice II/440 Potštát – Hranice je součástí silniční sítě Olomouckého kraje a propojuje silnici II/440 z Potštátu na silnici I/47 a I/35 (E 442). Z hlediska dopravního významu se jedná o silnici regionálního významu, která slouží zároveň jako dálniční přivaděč na dálnici D1.

Rekonstrukci „Pražského Semmeringu“ navrhla projektová společnost Sagasta

Nezávislá inženýrská konzultační firma SAGASTA, s. r. o. byla založena v roce 2015 v Praze. Její profesní aktivita je zaměřena na různé stavební inženýrské oblasti, kterým vévodí zejména obory dopravních staveb. Dále se zabývá územním plánováním, geodetickými a geologickými pracemi, ale i projektováním pozemních staveb.

Severní spoj v Ostravě - dobudování významné dopravní tepny

Ostrava, město na soutoku řeky Odry a Ostravice, řeší v posledních letech jako každé větší město narůstající počet automobilové dopravy a komplikace s tím spojené. Doprava ve směru jih – sever je v Ostravě převedena po dostatečně kapacitní dálnici D1, významných silnicích I/58, I/56, II/647, II/477 a dalších silnicích a místních komunikacích.

Projektová příprava úseku dálnice D3 Václavice–Voračice

Dálnice D3 je součástí hlavního mezinárodního silničního tahu E 55 vedoucího z Dánska přes Německo, Česko, Rakousko a Itálii do Řecka. V republikovém měřítku přebírá dálnice D3 funkci kapacitního spojení hlavního města Prahy s oblastí jižních Čech.

Zvýšení traťové rychlosti v úseku Kuřim – Tišnov

Firma SUDOP BRNO, spol. s r. o. byla zpracovatelem realizační dokumentace investiční akce pod názvem „Zvýšení traťové rychlosti v úseku Kuřim – Tišnov“. Investorem zakázky byla Správa železniční dopravní cesty, státní organizace. Projekční práce probíhaly v roce 2015. Realizace byla započata po vydání stavebního povolení začátkem roku 2017.

Nový softwarový nástroj usnadní projektantům návrhy kanalizačních šachet

Společnost Wavin Ekoplastik, přední dodavatel plastových potrubních systémů, připravila nový softwarový nástroj pro návrh vlastních plastových kanalizačních šachet.

Brno, městská část Bosonohy - III. a IV. etapa - dostavba oddílného kanalizačního systému

Projekční kancelář Valbek, spol. s r. o. oslavila v letošním roce 27 let od svého založení. Od roku 1993 se firma zabývá i projektováním vodohospodářských staveb. V současné době projektují vodohospodářské stavby odborníci v sídle firmy, v Liberci a dále pak ve střediscích v Ústí nad Labem, v Plzni a v Bratislavě.

Negrelliho viadukt bude psát svou novou historii s podpisem mostařů ze SUDOPU PRAHA

Rekonstrukce Negrelliho viaduktu v Praze započala, vlaky na Negrelliho viaduktu vystřídali dělníci, Negrelliho viadukt projde náročnou rekonstrukcí za 1,5 mld. Kč. Oprava více než jeden kilometr dlouhého památkově chráněného mostu bude trvat déle než dva roky.

Silnice I/44 Červenohorské sedlo – jih

Stavba silnice I/44 Červenohorské sedlo – jih, realizovaná v průběhu období říjen r. 2014 až červen r. 2017, navázala na dokončenou modernizaci úseku silnice I/44 na severní straně Červenohorského sedla, která byla uvedena do provozu v roce 2008. Předmětem stavby byla modernizace části silnice I/44 v úseku Kouty nad Desnou (konec obce) – hranice okresu Šumperk/Jeseník (Červenohorské sedlo).

Projektování s BIM se stává standardem

Metoda BIM (Building Information Modelling) je ve stavebnictví celosvětovým trendem, který zásadně mění všechny dosavadní metodiky a způsoby práce v celém odvětví. V České republice zatím využívá BIM přibližně 5 % projektantů. Dobře to vědí i ve společnosti Wavin Ekoplastik.

1 2 3 4 5 6 7 8 Další >

Vyhledávač stavebních pojmů

Nechte si zasílat měsíční newsletter

Na facebooku

NAŠI PARTNEŘI Další partneři