Tato volba chce vyjádřit poslání: působit mezi specialisty v sektoru automatizací. Vedle dvou historických značek, BENINCAʹ a CAB, dnes tvoří skupinu také RISE, výrobce výsuvných a fixních sloupů pro parkování, HI-MOTIONS, specialista ve výrobě příslušenství pro brány a BYOU, se širokou řadou automatismů v setech pro brány a vrata s privátním použitím.

Volba, která vystihuje silnou vůli skupiny prosadit se na trhu ve vedoucím postavení. BENINCAʹ HOLDING se tudíž stává důležitým výchozím místem, aby tak čelila výzvám mezinárodního trhu v sektoru automatizací.

Před několika lety se zdál být cíl stát se leaderem mezi výrobci automatismů pro brány utopií. Dnes, díky houževnatosti, statečnosti týmu a schopnosti přizpůsobit se potřebám trhu, se BENINCAʹ stala něčím víc. Prezident Holdingu, Aldo Benincaʹ, vysvětlí cestu, kterou skupina v posledních měsících urazila a naznačí příležitosti a cíle pro rok 2010.

Můžete krátce vyjádřit proces, který vedl ke vzniku Holdingu?

V těchto minulých letech se nám podařilo se značkami BENINCAʹ a CAB stát se styčným bodem na mezinárodním trhu. Následným krokem, pro nás, bylo stát se specialisty v sektoru AUTOMATION a to tak, že garantujeme rozšíření nabízené škály a specializace. Odtud tedy nutnost vytvořit HOLDING, který umožňuje věnovat se vývoji, administrativě, péči o zákazníky a marketingu celé skupiny v jednotném duchu. Realizace tohoto důležitého projektu nám dovolila rozšířit se tím, že jsme vytvořili tři nové značky: BYOU, RISE a HI-MOTIONS.

Schopnost dívat se daleko před sebe a určit si tak vysoké důležité cíle je určitě klíčem k úspěchu společnosti a vy jste toho důkazem. Jaké jsou příští výzvy?

Výzva, kterou jsme si stanovili pro tento rok, je určitě potvrzení právě oněch tří nových značek, o které se rozrostl Holding.
Cílem je tudíž růst jako skupina a dosáhnout tak důležitých výsledků s novými značkami ve všech zemích, kde jsme již známí a oceňovaní se značkami Benincaʹ a CAB.

Myslíte expandovat do celého světa?

Aktuálně jsme přítomni ve 108 zemích, máme nové pobočky, sedm v zahraničí a dvě v Itálii, ale myslíme si, že naše obchodní síla, kvalita produktů a zralé zkušenosti nám dovolí rozšířit dále naši přítomnost na trhu. A právě v těchto měsících otevíráme dvě nové pobočky.

Volba rozlišese specifickými značkami pro každý segment se kryje s vytvořením vlastních produkcí. Jaké jsou motivy přístupu?

Značka Benincaʹ vždycky byla synonymem kvality a spolehlivosti, s pozorností věnovanou zcela plánování a vývoji výrobků v sektoru průmyslovém a rezidenčním. To z nás a této značky udělalo styčným pevným bodem pro všechny naše partnery. Rozhodli jsme se aplikovat tento model také pro další segmenty, založením BYOU a získáním RISE a HI-MOTIONS.
Vytvořit autonomní výrobní skutečnost a diferencovat přesně značky, odpovídá potřebám specializace, která pro nás představuje základní hodnotu, dnes vlastní Holdingu, synonymum výkonnosti a kvality.

Můžete vyjmenovat specifičnost nových značek?

V krátkosti, značka BYOU představuje výzvu, která umožňuje objevit nové trhy a nové systémy prodeje. Jedním ze silných stránek této nové řady je úspora energie a tudíž úspora výdajů uživatele, aktuální téma, ve kterém chceme být aktivními účastníky. Získáním značky RISE jsme chtěli spojit kvalitu mechanickou, kterou je charakteristická odedávna Benincaʹ s novým projektem jedné místní společnosti. Toto nám přineslo rozšíření škály výsuvných sloupů vysoce charakteristických pro svůj design a technologii. Co se týká značky HI-MOTIONS, zkušenosti Benincaʹ a know-how Entratechu v sektoru příslušenství pro brány vytvořily realitu, která je schopná se měřit na trhu díky kvalitě výrobků a pozornosti věnované vývoji a inovaci.

Děkujeme za rozhovor