Geberit zjednoduší portfolio svých značek

Skupina Geberit redukuje složitost nabídky, ke které došlo díky akvizici a integraci obchodu se sanitární keramikou bývalé společnosti Sanitec a zjednodušuje portfolio svých značek. Značky Keramag, Allia, Pozzi Ginori a Sphinx budou integrované do značky Geberit.

Geberit zjednoduší portfolio svých značek

Jako vedoucí evropská společnost v odvětví sanity se společnost Geberit cítí být zavázána neustále vyvíjet nové sanitární výrobky, zlepšovat výrobní procesy a prodejní metody. Značka Geberit je již téměř 150 let synonymem inovací, vysoké spolehlivosti a také moderního koupelnového komfortu.

Akvizicí společnosti Sanitec v roce 2015 a z ní vyplývajícím převzetím řady značek sanitární keramiky rozšířila společnost Geberit své pole působnosti v oblasti koupelnového vybavení. Abychom dokázali v budoucnu ještě lépe a účinněji oslovit cílové skupiny z řad odborníků i konečné zákazníky, zahajujeme další důležitý krok: od roku 2019 bude do značky Geberit integrována značka Keramag; stejný proces bude od roku 2020 pokračovat se značkami Allia, Pozzi Ginori a Sphinx. Zbývající keramické značky Ifö, IDO, Porsgrund, Twyford, Kolo a Colombo zůstanou v rámci skupiny Geberit zachovány a budou pokrývat specifické instalační technologie, produktové oblasti, tržní segmenty nebo prodejní kanály.

Těmito opatřeními chceme dosáhnout následujících výhod:
- Zlepšení služeb klientům díky menšímu množství komplexních informačních nástrojů
- Zjednodušení prodeje integrovaných ucelených řešení
- Redukce složitosti ve výrobě, logistice a produktovém managementu
- Zaměření na vývoj inovativních koupelnových řešení

Integrace značek keramiky přinese lepší orientaci a větší přínos profesionálním cílovým skupinám a koncovým zákazníkům a přispěje ke zlepšení efektivity ve skupině Geberit.

Fotogalerie

Geberit
Firma

Vyhledávač stavebních pojmů

Nechte si zasílat měsíční newsletter

Na facebooku

NAŠI PARTNEŘI Další partneři