Nová identita podtrhuje důraz, který Junkers klade na intuitivní a jednoduše ovladatelná řešení pro vytápění. Právě v této oblasti může dodavatel topných systémů stavět na bohatých zkušenostech a síle inovace skupiny Bosch. Společné užití obou značek také připomíná, že Junkers je součástí skupiny Bosch již více než 80 let (od roku 1932).

Junkers hraje, coby dodavatel špičkové tepelné techniky, klíčovou roli při návrhu řešení pro inteligentní budovy. Skupina Bosch tento segment pokrývá prakticky ve všech důležitých oblastech – počínaje připojenými spotřebiči, přes zabezpečení chytrých domácností, řízení spotřeby energií až po tepelnou techniku. Cílem je vytvořit intuitivnější a praktičtější řešení, která lze přizpůsobit zákazníkům na míru a jejich instalace i údržba je přesto rychlá a snadná. Do budoucna to znamená připojit je k internetu a propojit s dalšími zařízeními v inteligentní domácí síti, případně využít nových služeb jako je vzdálená údržba či ovládání pomocí aplikací v chytrých telefonech.

„Možnosti, které přináší značka, i technické zázemí skupiny Bosch, ocení jistě i řada partnerů Junkers. Ti budou moci napříště navrhovat, dodávat a realizovat v domácnostech a budovách rozsáhlejší instalace zahrnující více propojených oblastí spadajících do jednotného konceptu připojené domácnosti „Bosch Home“,“ říká Ing. Luboš Morávek, vedoucí divize Junkers.

Značky Junkers a Bosch budou společně využívány například ve všech firemních dokumentech a marketingových materiálech. Na samotných zařízeních (kotle apod.) bude i nadále jen značka Junkers. Zachován zůstává i systém značení stávajících výrobních řad Junkers. Nové modelové řady DNA, jejichž uvedení na český trh je plánováno na příští rok, pak budou kombinovat základní označení Junkers (například Cerapur) doplněné o modelové číslo dle nomenklatury Bosch (1000 – základní řada, 9000 – nejvyšší řada). V Česku podpoří povědomí o změně identity kampaň „Ve dvou nám to šlape líp“, kterou připravila komunikační agentura AG Geronimo.

www.junkers.cz