Obchodní koncept Buderus 2015

Současný trh tepelné techniky si stále více žádá vysokou kvalitu služeb, kratší reakční lhůty a technickou kompetenci ze strany dodavatelů. Nová obchodní strategie značky Buderus je zaměřena právě na tento vývoj. Cílem je správně a přesně reagovat na požadavky klientů s využitím moderních komunikačních a logistických technologií v oblasti dodávek zboží, technického poradenství a servisních služeb.

Obchodní koncept Buderus 2015

Buderus na českém trhu

Buderus je značka kvalitní tepelné techniky, celosvětově známá více než 285 let. Na český trh vstoupila společnost Buderus tepelná technika Praha s.r.o.  v roce 1993 a vybudovala vlastní moderní provozní areál v Praze 10 - Štěrboholích. V roce 2007 došlo ke sloučení firmy Buderus tepelná technika Praha, spol. s r.o. se společností BBT Thermotechnology CZ s.r.o. a od ledna 2008 nese firma obchodní název Bosch Termotechnika s.r.o., obchodní divize Buderus.

V současné době nabízí značka Buderus široký topenářský sortiment pro instalaci kompletních otopných systémů a zařízení pro ohřev teplé vody. Díky kvalitnímu technickému zázemí poskytuje svým zákazníkům odbornou podporu od prvního poradenství při výběru a projektování, přes následnou instalaci až po kvalitní servisní služby.

Obchodní koncept Buderus 2015

Na základě analýzy současného trhu tepelné techniky provedené v roce 2013 agenturou TNS ve spolupráci s instalatéry a montážními firmami, která jasně ukázala budoucí vývoj trhu, dochází ke změně obchodní strategie značky Buderus v České republice. Od 1. ledna 2015 bude zaveden nový koncept, který nahradí současnou funkci regionálních poboček Buderus. Nové obchodní procesy, moderní komunikační a logistické nástroje zvýší kvalitu služeb Buderus v oblasti dodávek, technického poradenství a servisu.

Vyšší komfort obslužnosti zákazníka

Využitím moderních komunikačních technologií a dodávkami přímo na udanou adresu dokážeme našim obchodním partnerům – montážním a servisním firmám – zajistit ještě vyšší komfort obchodní spolupráce.

Hlavní přínosy pro zákazníka:

- jeden kontakt pro příjem a zpracování objednávek – logistické zázemí a centrální sklady v Praze

- okamžitý přehled o stavu objednávky díky elektronické avizaci příjmu a expedice objednávky (formou sms nebo na e-mail zákazníka)

- závoz do 24hod na místo určení požadované zákazníkem

- distribuce zásilek přes pobočky České pošty – více než 3.000 výdejních míst po celé ČR

- nová výdejní místa pro osobní odběr - pobočky spediční společnosti Dachser nebo Topenářské centrum Buderus Praha

Posílená kompetence v oblasti technického poradenství

Díky vysoké kvalitě technického zázemí značky Buderus nabízíme odborné poradenství již ve fázi projektování. Naším cílem je nabídnout zákazníkům úsporné řešení vytápění s adekvátní návratností jejich investice a jen funkčně navržený systém může přinést očekávanou úsporu.

V současné chvíli dochází k rozšíření týmu technické podpory o nové specializované pozice. V úzké spolupráci s projektanty a architekty a s využitím vysoké technické odbornosti dokážeme nabídnout systémová technická řešení přesně podle potřeb zákazníka (investora).  Do budoucna tímto předpokládáme i větší orientaci značky Buderus na projektový obchod, tedy oblast komerčních objektů, bytových domů a průmyslových aplikací.

Vyšší kvalita servisních služeb

Samozřejmou součástí odborných služeb poskytovaných zákazníkovi je následný servis instalovaného zařízení. S výhledem orientace značky Buderus na projektové zakázky nově nabízíme přímou servisní podporu a činnost pro velké instalace. Pro oblast ostatních instalací bude nadále využívat síť našich autorizovaných servisních partnerů po celé České republice. Do budoucna i zde klademe zvýšený důraz na kvalitu a ještě lepší dostupnost pro koncového zákazníka.

Fotogalerie

Firma

Vyhledávač stavebních pojmů

Nechte si zasílat měsíční newsletter

Na facebooku

NAŠI PARTNEŘI Další partneři