Panasonic nabízí evropským zákazníkům novou řadu LED zářivek

Nové zářivky připomínají svým tvarem i vzhledem klasické žárovky a přitom účinně šetří energii. Skloubení těchto vlastností ohodnotila mezinárodní porota udělením ceny iF Gold

Panasonic nabízí evropským zákazníkům novou řadu LED zářivek

Společnost Panasonic oznámila, že od dubna zahájí po celé Evropě prodej nových zářivek s LED diodami.

Panasonic je čtvrtým největším výrobcem žárovek a zářivek na světě a na svém domovském trhu v Japonsku je jedničkou v oblasti LED zářivek. Nyní prodej rozšiřuje i do evropských zemí, kde nabídne nové produktové řady. Od dubna 2012 to budou nové LED zářivky jak se závitem, tak pro patice (GU10 a GU5.3), včetně oceňované řady Nostalgic Clear LED, na pohled k nerozeznání od klasické žárovky. Produkty budou k dostání v kamenných a  internetových obchodech.

„Vždy jsme při vývoji svého portfolia kladli důraz na ekologické vlastnosti. Nyní můžeme využít naše pětasedmdesátileté zkušenosti v oblasti výroby osvětlovacích zařízení a nabídnout evropským zákazníkům originální a kvalitní produkty. Během následujících tří let se hodláme stát předním dodavatelem LED svítidel v rámci celé Evropy a v roce 2018 pak chceme být nejekologičtějším výrobcem elektroniky vůbec.“ přiblížil plány Alexis Fernandez, manažer divize osvětlovacích těles společnosti Panasonic.

Nové LED zářivky značky Panasonic jsou na současném trhu v mnohém unikátní – díky specifickému designu věrně připomínají tradiční wolframové žárovky. Modely řady Nostalgic Clear LED mají místo typické spirály podobu dobře známé skleněné baňky a díky systému Centre-Mount Technology (CMT) vrhají rozptýlené paprsky do všech stran. Výsledkem je teplejší a jasnější světlo než u běžných úsporných zářivek. LED diody jsou navíc umístěné ve stejné poloze jako vlákno tradiční žárovky, takže rozdíl na pohled téměř nepoznáme.

Originální design a moderní technologie vynesly Panasoniku prestižní cenu Gold iF 2012 za nejlepší design a také ocenění Good Design Gold Award.

LED zářivky se šroubují do běžných objímek a může je tedy použít prakticky každý. Jejich velkou předností je především úsporný provoz. Osmiwattová zářivka spotřebuje jen pětinu energie v porovnání se 40 W žárovkou, přitom mají srovnatelně jasné světlo. Osvětlení se přitom na celkových výdajích za elektřinu u průměrné domácnosti podílí až z 20%. Úspora energie se tedy výrazně projeví na nižších účtech. LED zářivky navíc vydrží 40x déle než žárovky (cca 40 000 hodin), takže je nemusíme měnit tak často.

LED zářivky patří k nejdůležitějším produktům značky Panasonic – jen v Japonsku jich firma v roce 2010 prodala na 4 miliony. Vstup na evropský trh je důležitou součástí globální strategie společnosti, které se do roku 2018 hodlá stát nejekologičtějším výrobcem elektroniky na světě.

Více informací najdete na stránkách www.panasonic.eu/lighting

Vyhledávač stavebních pojmů

Nechte si zasílat měsíční newsletter

Na facebooku

NAŠI PARTNEŘI Další partneři